Regulamin
REGULAMIN MPSPOT.PL
obowiązujący od dnia: 30 listopada 2016 roku.
§1 Definicje
- Forum - forum internetowe znajdujące się pod adresem https://www.mpspot.pl/.
- Właściciel Forum - właścicielem forum MPSPOT.PL jest firma Host Universe LTD.
- Administrator/Admin - osoba, której zostały przydzielone pełne uprawnienia do zarządzania Forum. Administrator jest również Użytkownikiem.
- Moderator - osoba, której zostały przydzielone uprawnienia do: wprowadzania zmian w treściach Wpisów i tematów Wątków, nadawania kar i pochwał użytkownikom, nadawania Banów użytkownikom. Moderator jest również Użytkownikiem.
- Użytkownik - osoba, która dokonała rejestracji konta na Forum MPSPOT.PL.
- Niezarejestrowany Użytkownik - osoba, która nie dokonała rejestracji konta, a korzysta z forum.
- Ban - tymczasowe lub trwałe ograniczenie Użytkownikom dostępu do Forum.
- Wpis/Post - komunikat, komentarz lub głos w dyskusji związany z Wątkiem, w którym jest on zamieszczony.
- Wątek - temat, który został rozpoczęty, pod którym Użytkownicy mogą prowadzić dyskusję poprzez umieszczanie własnych Wpisów.
- Korzystanie z Forum - czytanie i pisanie Wątków na Forum.
- Przeglądanie Forum - czytanie, napisanych przez Użytkowników Forum, Wpisów.
- Rejestracja konta - proces, w którym Niezarejestrowany Użytkownik staje się Użytkownikiem. Podczas tego procesu wymagane jest podanie informacji takich jak: login, hasło, adres e-mail itp..
- Login - wybrana przez Użytkownika unikalna nazwa, która będzie wyświetlana przy każdym Wpisie danego użytkownika.
- Avatar - grafika wyświetlana przy każdym Wpisie danego Użytkownika.
- Sygnatura - krótki tekst, który zamieszczany jest pod każdym Wpisem danego Użytkownika.
- Netykieta - zbiór zasad zachowań w Internecie, które zostały przyjęte za odpowiednie.
- Awaria - niepoprawne działanie lub niedziałanie jednej lub kilku Usług.
§2 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z forum internetowego MPSPOT.PL. Przede wszystkim określa prawa i obowiązki Administratora, Moderatorów oraz Użytkowników Forum.
- Przeglądać Forum mogą zarówno Użytkownicy zarejestrowani jak i niezarejestrowani.
- Korzystać z Forum mogą tylko Użytkownicy, którzy zarejestrowali konta na Forum.
- Rejestracja na Forum oznacza akceptację Regulaminu.
- Rejestracja jest dostępna tylko dla osób, które ukończyły 13 lat i posiadają zdolność do czynności prawnych. W innym przypadku, zobowiązani są dostarczyć zgodę rodzica lub prawnego opiekuna wraz z zeskanowanym dokumentem zawierającym zdjęcie na adres: [email protected]
- Każdy Użytkownik jest zobowiązany do stosowania się do Netykiety, wyrażania się wobec drugiego Użytkownika z szacunkiem bez względu na jego pochodzenie, status społeczny, wyznawany światopogląd czy orientację seksualną.
- Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
- Wszystkie treści znajdujące się na Forum należą do Właściciela Forum. Kopiowanie tych treści bez jego zgody jest zabronione.
§3 Rejestracja
- Każdy, kto spełnia warunki Rejestracji wspomniane w §2 pkt.5 może jej dokonać. Zabrania się tworzyć i korzystać z nowych/innych kont Użytkownika, w momencie, w którym na pierwsze konto został nałożony tymczasowy lub trwały Ban. W przypadku powzięcia przez Administratora Forum informacji o takich czynnościach - nałoży Bany na nowe konta.
- W procesie Rejestracji konta Użytkownika niezbędne jest podanie Loginu, aktualnego adresu e-mail, hasła (które należy wpisać dwa razy) oraz dokonanie testu bezpieczeństwa poprzez przepisanie tekstu z obrazka. Użytkownik dokonujący rejestracji musi również wyrazić zgodę na warunki przedstawione w niniejszym Regulaminie.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Użytkownik otrzyma wiadomość e-mail na adres wskazany w formularzu. W wiadomości przesłany zostanie link aktywacyjny, dzięki któremu Użytkownik będzie mógł rozpocząć Korzystanie z Forum.
- Użytkownik w każdym momencie może dokonać aktualizacji i zmian adresu e-mail oraz hasła.
- Użytkownik w procesie Rejestracji może wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień dotyczących nowych Wpisów w Wątku, który utworzył oraz powiadomień o nowej przychodzącej wiadomości.
- Administrator Forum zobowiązuje się do niewysyłania poprzez wiadomości e-mail reklam i newsletterów.
- Użytkownik ma prawo do usunięcia swojego Konta w każdym momencie. Musi on wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected] Konto zostanie usunięte przez Administratora. Usunięcie konta nie jest jednoznaczne z usunięciem wszystkich wpisów z Forum, ze względu na fakt, iż odpowiedzi zredagowane przez danego Użytkownika mogą mieć kluczowe znaczenie i sens dla dyskusji prowadzonej na forum. Wpisy te zostaną oznaczone jako "Użytkownik usunięty".
§4 Bezpieczeństwo i Odpowiedzialność
- Administrator nie odpowiada za treści dodawane przez Użytkowników. Zobowiązuje się jednak do usunięcia wszystkich treści niezgodnych z polskim prawem, niezwłocznie po tym, jak poweźmie informację o takich treściach.
- Administrator nie odpowiada za czasowy lub trwały brak dostępu do Forum lub jego treści powstały w wyniku działań osób trzecich lub w wyniku Awarii.
- Administrator nie odpowiada za brak kultury osobistej Użytkowników Forum. Zobowiązuje się jednak do pouczenia Użytkowników niestosujących się do Netykiety. Jeżeli dany Użytkownik nie przestanie wykazywać braku kultury otrzyma karę w postaci czasowego lub trwałego Bana.
- Administrator zastrzega sobie prawo do stosowania czasowych przerw technicznych celem konserwacji i dokonania kopii zapasowych Forum.
- Administrator zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych Użytkowników Forum.
- Administrator zastrzega sobie prawo do wyświetlania reklam na Forum. Administrator zastrzega sobie prawo do ograniczania dostępu do wszystkich treści Forum osobom, które korzystają z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
- Wszystkie wiadomości przekazywane Użytkownikom przez Administratora będą wysyłane poprzez Prywatne wiadomości na Forum lub poprzez wiadomości e-mail wysyłane z adresu: [email protected]
- Administrator zastrzega sobie prawo do trwałego Bana kont Użytkowników, którzy nie stosują się do Regulaminu Forum.
§5 Zasady korzystania z Forum
- Każdy Użytkownik podczas Rejestracji dokonuje akceptacji Regulaminu wobec powyższego, każdy z Użytkowników jest zobowiązany do jego przestrzegania.
- Każdy Użytkownik przed założeniem nowego Wątku ma obowiązek skorzystać z wyszukiwarki i sprawdzić, czy temat dyskusji nie pojawił się wcześniej na Forum.
- Użytkownik ma obowiązek założenia nowego Wątku w odpowiedniej kategorii tematycznej celem zapewnienia przejrzystości Forum.
- Użytkownik jest zobowiązany do tworzenia wpisów w czystości językowej (tj. bez błędów ortograficznych i interpunkcyjnych oraz bez wulgaryzmów i zwrotów potocznych) oraz zgodnych z Netykietą.
- Zabrania się umieszczania reklam i ogłoszeń na Forum - zarówno we Wpisach jak i w Sygnaturze oraz Avatarze - w innych niż do tego wyznaczonych działach.
- Zabrania się umieszczania treści pornograficznych na Forum - zarówno we Wpisach jak i w Sygnaturze oraz Avatarze.
- Zabrania się umieszczania odsyłaczy do stron i materiałów pornograficznych we Wpisach i Sygnaturach.
- Zabrania się umieszczania na Forum treści, do których Użytkownik nie ma praw.
- Użytkownik, dodając do Wpisu plik, powinien go poddać sprawdzeniu przez program antywirusowy.
§6 Postanowienia końcowe
- Administrator zobowiązuje się do ciągłego udoskonalania Forum i dbania o porządek na Forum.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Użytkownicy Forum zostaną o tym fakcie poinformowani 14 dni przed wprowadzeniem nowego Regulaminu. W tym czasie Użytkownik ma prawo do sprzeciwu wobec nowego Regulaminu. Jeżeli tego nie uczyni jest to jednoznaczne z jego akceptacją.
- O zmianach w Regulaminie Użytkownicy zostaną poinformowani drogą mailową lub poprzez prywatną wiadomość na Forum.
- Sprzeciw wobec nowego Regulaminu należy dokonać poprzez wysłanie wiadomości na adres [email protected] Temat wiadomości powinien brzmieć: "Sprzeciw wobec nowego Regulaminu". W treści wiadomości należy umieścić poniższe oświadczenie: "Oświadczam, że nie zgadzam się z nowym Regulaminem. Proszę o zablokowanie mojego konta i usunięcie danych prywatnych.". Wiadomość powinna zostać wysłana z maila, na który zostało zarejestrowane konto Użytkownika.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Sądem właściwy dla rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest Sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.