Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 07/20/18 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Zwracamy się z prośbą o skrócenie bana, rozumiemy że źle zrobiłyśmy. Nasz ban trwa już tydzień - jest to wystarczający czas na przemyślenia. Aktualnie unbana dostaniemy pod koniec wakacji, gdzie będzie to już druga połowa edycji, a z naszej perspektywy koniec gry. W roku szkolnym mamy inne zajęcia i nie będziemy miały czasu na gre. Pozdrawiamy Paulla, imx_Ania, Ewela. Liczymy na ubana...
    4 punkty
  2. Witam, napisałem plugin na premium case, mam nadzieje że się spodoba. Zostaw tutaj reputację żeby motywacja była do dalszego działania. Config zobaczycie na samym dole :) wersja: 1.8.8 silniki: craftbukkit oraz spigot permissje: kamyk.case = /dajcase drop z premiumcase: - można dodawać w configu :) Co dodano?: - Config - Zmieniono nazwe pluginu :) plugin: K-Premiumcase.jar CONFIG!:
    3 punkty
  3. Szkoda, że dziewczyny mają bana bo mi się odechciało bo z nimi się fajnie grało a tak to nie mam z kim grać bo głównie z nimi grała. Liczę na to, żeby jednak ban został skrócony.
    3 punkty
  4. Imię: Patrycja Nick: xpatixx Wiek: 15 (25.01.2020 skończone będę miała 16 lat) Dostępność czasowa: obecnie ze względu na przerwy (świąteczna i ferie zimowe) mam dość dużo czasu, dziennie do 7h myślę. Doświadczenie: nie byłam niestety nigdy helperką L Coś o sobie: nie uczęszczam na żadne zajęcia pozalekcyjne czy jakieś kółka zainteresowań, samodzielnie w domu ćwiczę kaligrafię i jest to chyba moje największe zainteresowanie ever, lubię również organizować sobie czas, prowadzić bullet journal i takie tam, tez lubię tańczyć i śpiewać, mimo że nie jestem utalentowana pod tym względem. Dlaczego Ty: (żona Povereda ofc), bardzo lubię pomagać ludziom, a do tego śluzy ranga helpera, wiem to i owo na temat serwera jak i samej gry minecraft, jestem miła, mam ogromne serce i myślę ze to jest ranga stworzona dla mnie Nick na Discord: xpatixx #1920
    3 punkty
  5. Kuba currenthat Wiek: 17 Dostępność czasowa: od 30min do Kilku godzin dziennie Doświadczenie: ranga moderatora na serwerze znajomego (7 lat temu) Zainteresowania: piłka nożna, technika cyfrowa i programowanie, obróbka audio. Obecnie chodzę do technikum. Dlaczego ja: od kilku miesięcy gram na tym serwerze, znam zadady, respektuje Administrację oraz innych graczy. Potrafię się zachować i nie wydaję się w niepotrzebne dyskusje. Myślę że mogę się nadać na rolę helpera oraz pomóc w zachochowaniu porządku na czacie. Discord: currenthat#6710
    3 punkty
  6. 1. Prosty skrypt na AntyBot'a: 2. Skrypt na craftingi [AutoFosa], [SandFarmer]. [EnderChest], [BoyFarmer] 3. Skrypty na /awans, /degrad, /youtuber 4. Prosty skrypt na itemy na gildie dla Gracza/Vip'a 5. Skrypt na statystyki 6. Skrypt na sprawdzanie graczy 7. Skrypt na plecaki! 8. Skrypt na Helpop, z teleportacją do gracza! Dzięki za poświęcenie swojego czasu. Liczę na + @Odświeżam
    3 punkty
  7. W tym poradniku dowiesz się jak wgrać texturepack na serwer Minecraft 1.11.x 1.Najpierw wybieramy texturepack, możemy także użyć własnego texturepacka, ale należy go w tedy wgrać do jakieś chmury np:Google Drive, Mediafire. 2.Musimy mieć link bezpośredni. Co to? W taki link po kliknięciu od razu rozpoczyna się pobieranie, bez żadnego klikania itp. W Google Chrome możesz taki link bardzo łatwo znaleźć pobierając Texturepack który cię interesuje i w zakładce "Pobrane pliki" (klikasz w trzy pionowe kreski lub kropki) masz podany link bezpośredni pod nazwą pliku, wystarczy kliknąć prawym na link i wybrać opcję "Kopiuj adres linku". 3.Wklejasz to w plik o nazwie server.properties znajdujący się w folderze z serwerem obok resource-pack= Powinno to wyglądać tak: Ale ja nie mam "resource-pack="! W takim razie dopisz "resource-pack=<link bez pośredni>" (bez "). 4.Zapisz server.properties. 5.Restartujesz serwer, inaczej nie będzie działać. 6.Po wejściu na serwer powinno wyskoczyć okno z zapytaniem czy chcesz pobrać texturepack, jeśli nic ci nie wyskoczyło może masz wyłączoną funkcje serwerowych tekstur w Minecraftcie, lub zrobiłeś coś źle. Czemu może nie działać? 1.Link nie jest linkiem bezpośrednim. 2.Texturepack nie jest pod tą wersję Minecrafta, w przypadku 1.11 w pack.MCMETA powinna być liczba 3. 3.Zły format archiwum texturepacka. 4.Spróbuj wgrać to do innej chmury, nie na każdej chmurze może działać, na Dropbox powinno działać. 5.Masz coś źle ustawione w server.properties, lub serwer nie czyta twojego linku. 6.Link wygasł. Dalej nie działa? Pisz na PW lub pod postem, na pewno pomogę ,lub ktoś inny udzieli ci pomocy.
    2 punkty
  8. Witam, pierw wytłumaczę czemu K-Drop nazwa ponieważ ja mam ksywe Kamyk454 nawet nick z minecraft taki bo za nie długo zmieniam na premce więc package też jest w pluginie pl.Kamyk454 itp. ten drop ma w sobie to co na screenie ;) mam nadzieje że dostanę reputkę za chęci :) Funkcję dropu: - Wyłączanie czerwoną wełną w gui dropu wszystkiego. - Włączanie drop zieloną wełną w gui dropu. - turbodrop - wyłączanie/włączanie dropu cobblestone. - brak backdoorów wersja: 1.8.8 silniki: craftbukkit oraz spigot NA SAMYM DOLE DOWNLOAD! K-Drop.jar
    2 punkty
  9. Tak bez problemowo, jeżeli masz dostęp do FTP możesz przenieść świat na swój komputer, polecam poradniki. https://www.youtube.com/watch?v=7imq14z8xDY https://www.youtube.com/watch?v=0e6SIJH6-lk
    2 punkty
  10. Imie: Konrad Nick: gudoF Wiek 16 Dostępność czasowa: zawsze kilka godzin dziennie chyba że ktoś stoi na mojej bazie z witherem to wtedy nie ale jestem kozak i tak się nie dzieje Doświadczenie: Byłem modzikiem na serwerze takim technicznym (tekkit legends), a i miałem u was vipka ale zostałem scammed więc mi przykro Coś o sobie: Lubię gadać z ludźmi chyba że ktoś jest głupi to wtedy go nie lubię, gram w lige legend jestem dobrym fizzikiem (mam jego skin w mc) i kilka jakieś inne kozak rzeczy Dlaczego Ty: Lubię porządek więc będę trzymać go :D Discord: Fodug#5203
    2 punkty
  11. Musisz posiadać plugin, który umożliwi Ci nadawanie permisji rangom/graczom. Przy PermissionsEx: /pex user [nick] add [permisja] <- dodaje permisje danemu graczowi /pex group [ranga] add [permisja] <- dodaje permisje danej randze Przy LuckyPerms: /luckperms group [ranga] permission set [permisja] true <- dodaje permisje danej randze A tutaj znajdziesz listę permisji do pluginu Essentials
    2 punkty
  12. Witam, dzisiaj zaprezentuje wam kity w gui pod easyhc :) kity wzorowane pod zethc :0 mam nadzieje że się spodobają :) aby działały kity musimy podłączyć się z MYSQL PS Wyciągane itemy są to z gui :) permissje: k.kity.admin - wszystkie kity dla admina k.kity.yt - kit dla youtubera k.kity.svip - kit dla supervipa k.kity.vip - zestaw vipa k.kity.gracz - zestaw gracza komendy: /kit /zestaw /zestawy /kity plugin: K-Kity.jar
    2 punkty
  13. Pozytywnie zostały rozpatrzone podania od osób: Cenger FidgetTapir currenthat GaskusPL Tym samym wyżej wymienione osoby zostają przyjęte na okres próbny na stanowisko młodszego moderatora. Rekrutacja zostaje tymczasowo zawieszona (podania można dalej składać). W przypadku rezygnacji lub braku pozytywnego przejścia okresu próbnego rekrutacja zostanie wznowiona i zostaną wybrane kolejne osoby.
    2 punkty
  14. Imię: W razie wu to mówisz mi dżony Nick: YT_owruk Wiek: 15 Dostępność czasowa:Tak Doświadczenie: z kobietami, kilka razy, były pijane Coś o sobie: Moim zdaniem to nie ma tak, że dobrze albo że nie dobrze. Gdybym miał powiedzieć, co cenię w życiu najbardziej, powiedziałbym, że ludzi. Ekhm... Ludzi, którzy podali mi pomocną dłoń, kiedy sobie nie radziłem, kiedy byłem sam. I co ciekawe, to właśnie przypadkowe spotkania wpływają na nasze życie. Chodzi o to, że kiedy wyznaje się pewne wartości, nawet pozornie uniwersalne, bywa, że nie znajduje się zrozumienia, które by tak rzec, które pomaga się nam rozwijać. Ja miałem szczęście, by tak rzec, ponieważ je znalazłem. I dziękuję życiu. Dziękuję mu, życie to śpiew, życie to taniec, życie to miłość. Wielu ludzi pyta mnie o to samo, ale jak ty to robisz?, skąd czerpiesz tę radość? A ja odpowiadam, że to proste, to umiłowanie życia, to właśnie ono sprawia, że dzisiaj na przykład buduję maszyny, a jutro... kto wie, dlaczego by nie, oddam się pracy społecznej i będę ot, choćby sadzić... znaczy... marchew. Dlaczego Ty: Moja umiejętność wyczuwania przeginania pały z docinkami/przekleństwami/flodem na czacie będzie pięknie komponować się z napisem "YT_owruk wyciszył odbytxd za spam na 10 minut" nick na discord: YT_owruk#6451
    2 punkty
  15. Mam ukończone 18 lat Posiadam mikrofon i zainstalowany program Discord Jestem po mutacji Dziennie na serwer będę mógł poświęcić od 5 do 8 godzin Wszystkich oceniam równo i w sprawach rozważam tylko potwierdzone dowody Nie posiadam żadnym kar na moim aktualnym koncie Uważam , że spełniam wszystkie wygania na moderatora. Nazywam się Daniel. Mój nick w grze to FidgetTapir. Jak już wcześniej wspomniałem mam ukończone 18 lat i mogę poświęcić od 5 do 8 godzin dziennie. Na MPspot nie miałem jeszcze okazji działać w moderacji , lecz przeszłości miałem doświadczenie bycia moderatorem na niewielkich serwerach survival. Obecnie studiuję psychologię oraz poświęcam wolny czas na gry takie jak Minecraft oraz League of Legends. Uważam, że nadaję się na pozycję moderatora ponieważ jestem dobry w utrzymywaniu porządku wśród graczy i potrafię szybko rozwiązywać problemy , które mogą wystąpić na serwerze. Mój nick na discord to Tapirollo#7085
    2 punkty
  16. Możliwe, że skrypt źle wytabowales, jest nierówno. Jeśli to nie pomoże to nie wiem jak Ci pomóc, ponieważ musiałbym to przetestować u siebie, a aktualnie nie mam jak. Natomiast wiem, że na pewno coś z else linijka 19 i 29.
    2 punkty
  17. W linijce 13 i 21 masz błędy. Jeżeli używasz taba to używaj go w całym skrypcie.
    2 punkty
  18. Jeżeli chcesz stworzyć komendę na pomoc itp, to powinno to tak wyglądać. '1': command: /pomoc type: text text: - 'tekst1' - 'tekst2' - 'tekst3' No i oczywiście możesz dodać kolorki np. - '&2&lTekst' Tylko pamiętaj, że przy tworzeniu nowych komend musisz zmienić treść z '1': na np. '2':, lub 'hdheeddh': to nie ma znaczenia.
    2 punkty
  19. Ostatnio sporo opinii o lagach czy też problemach z konfiguracją. Najlepsze wyjście do przejść do konkurencji, bo support ma użytkowników głęboko.. gdzieś.
    2 punkty
  20. Jak już to na najnowszą wersję bym robił taki serwer. Pewnie mało który nowy gracz będzie grał, bo oni lubią jak jest łatwo. Ale na pewno znajdziesz starszych graczy. Ogólnie spróbować warto, wróżką nie jestem, więc nie powiem Ci czy będzie zainteresowanie. Pomysł ogólnie spoko.
    2 punkty
  21. Znaczy teoretycznie nie powinienem się mieszać ale Endrju ma rację to co napisałeś to pisałem w 4 klasie szkoły podstawowej jako wytłumaczenie. Mogłeś się rozpisać ;)
    2 punkty
  22. No niestety w mojang nie pracuje ale moim zdaniem to kwestia miesiąca może dwóch. Pomogłem? Byłbym wdzięczny za podarowaniem mi reputacji.
    2 punkty
  23. Od 1.13 od 1.14 serwery działają strasznie, masa błędów i lagów, aktualnie osobiście czekam na wydanie poprawek w postaci wersji 1.14.1.
    2 punkty
  24. Witajcie użytkownicy! Dziś chcę wam zaprezentować najnowszą wersję skryptu rkdrop! ChangeLog: - Możliwość konfiguracji wszystkiego! (poradnik do konfiguracji pod kodem) - Dodałem sprawdzanie fortuny - Zlikwidowałem większość zmiennych - Usunąłem komendę na przeładowanie configu gdyż nie jest ona już potrzebna wszystko aktualizuje się samo po zapisie configu! - Usunąłem stoniarki (pisałem wszystko od nowa i zapomniałem dopisać :P) - Dodałem wiadomości możliwe do wyłączenia pod /drop ToDo: - stoniarki - top górników - poziomy górnictwa - sprawdzanie silk toucha Bugi: - Gdy nie masz miejsca w eq dany item nie dropi bo zapomniałem to dopisać w następnej wersji to będzie - możliwe kopiowane itemów z gui (zapomniałem to zablokować w następnej wersji to zablokuję) Wady: - max 18 itemów w dropie - brak turbodropu (też zapomniałem dodać xd) - nie można wyłączać dropu cobbla (ach ta pamięć :D) Zalety: - łatwa konfiguracja - prawie wszystko możliwe do skonfigurowania KOD: Poradnik configu: Bardzo prosiłbym o rep ponieważ kod pisałem od nowa i zajęło mi to dużo czasu zwłaszcza że nie ograniczam was nie nadaje temu żadnych praw autorskich!
    2 punkty
  25. masz wildskripta i skquery?
    2 punkty
  26. Wielu użytkowników forum zadaje mi, oraz sobie pytanie "Dlaczego na moim serwerze nie wyświetlają się skiny?". Czyli nie widać skinów graczy premium, każdy posiada domyślny skin. Otóż problem tego problemu leży po stronie Mojangu, czyli autorów gry Minecraft. Mianowicie w najnowszych wersjach(Jeśli się nie mylę to od 1.8) połączenie z bazą Mojangu nie jest możliwe, jeśli na serwerze jest ustawiony status offline, czyli w pliku server.properties w opcji online-mode znajduje się false. Istnieje jednak bardzo łatwe rozwiązanie tego problemu. Wystarczy wgrać plugin SkinsRestorer, dzięki temu skiny będą wyświetlały się tak jak powinny. Dodatkowo dzięki temu pluginowi można zmienić skin nawet osobie która nie posiada minecrafta premium. Można tego dokonać wpisując komendę: /sr set <Nick gracza któremu chcemy zmienić skin> <Nick z którego chcemy pobrać ten skin>
    2 punkty
  27. Cześć. w tym poradniku postaram się dokładnie opisać komendę /title (mam nadzieje że poradnik się komuś przyda.Jeśli masz pytania dotyczące commandblockow zadaj je w komentarzu a ja postaram się pomóc ) /Title Zacznijmy od podstaw: Są 2 rodzaje tytułu -title (główny wyświetlany na środku ekranu) -subtitle (czyli 2 tytuł o mniejszej czcionce napisany pod głównym tytułem) Gdzie można wyświetlić napis? np: -na środku ekranu -na action bar'ze (czyli nad paskiem szybkiego wyboru przedmiotów) Czcionka i efekty: -bold (pogrubienie) -italic (pochylenie) -underlined (podkreślenie) -striketrough (przekreślenie) -obfusced (kojarzycie może niezrozumiale znaczki animowane jakby był zaszyfrowany tekst? To właśnie nadaje taki efekt) --color (zmienia kolor tekstu) Czas wyświetlania tekstu: możemy ustawić ile czasu będzie się tekst pojawiał,ile będzie wyświetlany i ile będzie czasu znikał: (Ta komenda powinna być wykonana przed komenda z tekstem) powinno to wyglądać tak np: /title times 10 20 30 pierwsza liczba (czyli w tym wypadku 10) to czas pojawiania się tekstu.Druga liczba (20)to czas wyświetlania tekstu.trzecia to zanikanie. należy pamiętać że czas podajemy w tickach ! 1 sekunda = 20 tickow Kto ma zobaczyć tekst? mamy do wyboru: @p (najbliższy gracz) @a (wszyscy) @r (losowy gracz) @e (Aby komenda dotyczyła wszystkich bytów.W tym przypadku jest to bez sensu bo i tak tylko gracze zobaczą tekst czyli @a) Dodatkowe opcje można zrobić także aby każdy gracz który spełnia pewien warunek zobaczył tekst np. @a[r=10] (wyświetli tekst każdemu kto jest w promieniu 10 kratek od command blocka) ZACZNIJMY OD NAJPROSTRZEGO TYTUŁU: /title @p title {"text":"WITAJ SWIECIE"} Efekt: Jest to najprostsza komenda aby wyświetlić tytuł bez koloru i efektów należy pamiętać że ,,text" oraz to co chcemy aby się wyświetliło było w cudzysłowie! tak samo będzie gdy będzniemy dodawać np kolor czy też inne efekty np podkreślenie (italic) to także musimy zapisać w cudzysłowie. Ok czas na szybkie wyjaśnienie tej komendy /title (to wiadomo.Komenda której uzywamy) @p (to selktor czyli kto ma zobaczyć tekst) title (to miejsce gdzie ma się pojawić tekst w tym przypadku na srodku) {"text":"WITAJ SWIECIE"} (to tekst który chcemy wyswietlic zawsze przed tekstem do wyświetlenia w tym przypadku ,,WITAJ SWIECIE" musi znalesc się -> ''text'': DODAWANIE KOLORU: Aby dodać kolor musimy napisać: /title @p title {"text":"WITAJ SWIECIE","color":"red"} efekt: po ,,color" piszemy kolor w jakim chcemy wyświetlić tekst w tym przypadku jest to red czyli czerwony. DODAWANIE NASTEPNYCH EFEKTÓW: Następne efekty np pogrubienie dodajemy po przecinku np: /title @p title {"text":"WITAJ SWIECIE","bold":true,"color":"red"} efekt: jak widać tekst ma kolor czerwony i jest pogrubiony. Bold czyli pogrubienie true czyli prawda.Prawdą jest ze tekst ma być pogrubiony. a więc true piszemy gdy chcemy aby jakiś efekt byl dodany np pogrubienie lub pochylenie. kolejne efekty także dodajemy po przecinku np: /title @p title {"text":"WITAJ SWIECIE","bold":true,"color":"red","italic":true} efekt: italic czyli pochylenie jak widać działa SUBTITLE: SubTitle piszemy tak samo ja zwykły tytuł z tym że zamiast po selektorze (w tym przypadku @p) piszemy --> subtitle a nie ---> title. NIC TRUDNEGO! /title @p subtitle {"text":"JAK SIE MASZ"} Efekt To by było na tyle mam nadzieję że o niczym nie zapomniałem i że komuś się to przyda! Jeśli masz jakieś komendowe pytania lub pomysł na kolejny poradnik napisz w komentarzu A jeśli poradnik wydaje ci się pomocny zostaw +rep
    2 punkty
  28. Tak, pakiet "starter" jak najbardziej obsługuje datapacki ;)
    1 punkt
  29. na jaką wersję to dzisiaj zrobię ;)
    1 punkt
  30. Pobierasz dowolny świat, wypakowujesz. Logujesz się do FTP poprzez np. WinSCP, następnie wchodzisz w "world" i podmieniasz pliki pobranego świata z tymi w FTP. Ewentualnie możesz stworzyć nowy świat i na nowym świecie podmienić te pliki. Nowy świat możesz stworzyć za pomocą pluginu Multiverse-core wpisując komendę /mv create [nazwa świata] [typ świata np. normal)
    1 punkt
  31. Jak masz vpsa to najpierw instalujesz jave. Możesz tego dokonać za pomocą komendy "sudo apt-get install openjdk-8-jre", wpisujesz ją w ssh. Następnie wystarczy wgrać plik startowy(silnik serwera) do plików i zwyczajnie go uruchomić. Jeśli z czymś takim nie potrafisz sobie poradzić to lepiej pozostań przy hostingach, bo na pewno nie poradzisz sobie z dodatkowymi zabezpieczeniami.
    1 punkt
  32. Mogę pomóc lecz nie za darmo pisz pv
    1 punkt
  33. Pokaż nazwę silnika w FTP.
    1 punkt
  34. Imię: Dejw Nick: Vampir707 Wiek: 19 Dostępność czasowa: 24h z przerwami na sen Doświadczenie: no bylem u was no i ogolnie tu tez mialem admina: Coś o sobie: lubie niszczyc rpl, byc najlepszym pvperem, prowadzic najlepsza gildie ku zwyciestwom i masakrowac prawaków Dlaczego Ty: lud mnie kocha, kobiety tez Nick na Discord: masz mnie pov :v
    1 punkt
  35. Dokładnie za to : Ustawia maksymalną liczbę ticków jaką może przyjąć serwer bez wyłączenia się. Kiedy liczba ticków zostanie przekroczona, serwer zostanie wyłączony. -1 - wyłącz opcję (opcja dodana w 14w32a)
    1 punkt
  36. NAJWAŻNIEJSZE za nim zaczniesz przygodę ze skryptami Skript - nazwa własna pluginu, w którym pisze się SKRYPTY skrypt - kod zapisany w języku pluginu Skript script - angielskie słowo, odpowiednik słowa skrypt w języku polskim Co to jest Skript? Wtyczka Skript pozwala nam na bardzo proste tworzenie dodatków na swój serwer minecraft. Nie musimy znać żadnego języku programowania, lecz jakakolwiek wcześniejsza wiedza na temat C++/ Javy nam nie zaszkodzi, a wręcz pomoże zrozumieć funkcje pluginu. Przyda nam się także dobra znajomość języka angielskiego/ niemieckiego, ponieważ wszystkie zdarzenia, efekty, warunki opierają się na tych językach. O co chodzi? SSCC "Standard Skript Code Conventions" jest zestawem reguł pisania skryptów stworzonym przez destroyer'a4017. Określa on styl kodowania, który zapewnia kompatybilność z innymi skryptami, łatwość utrzymania/modyfikowania kodu oraz sprawia, że skrypt jest prosty do odczytania. Nazwy plików Nazwy plików kończących się na ".sk" nie powinny zawierać następujących znaków: # ` $ % { } (spacji) Jeśli w nazwie chcesz zawrzeć wersję skryptu powinna ona znaleźć się na końcu, za nazwą skryptu: skrewards-v1.2.3.sk Nazwy zmiennych Poniższe zasady odnoszą się tylko do zmiennych globalnych, nie do lokalnych (zaczynających się od _). Nazwy zmiennych powinny być zapisane według konwencji camelCase, gdzie nie występują spacje oraz pierwsza litera każdego słowa (wyłączając pierwsze) zaczyna się z wielkiej litery. Zmienne tworzone przez skrypt powinny być definiowane w sposób {<nazwa skryptu>::<nazwa zmiennej>}, co ułatwia usuwanie danych danego skryptu albo aktualizowanie zmiennych z wcześniejszej wersji skryptu, na przykład: # Zamiast takiej zmiennej {current.reward} # Użyj następującego wzoru {skrewards::currentReward} Zmienne dynamiczne oraz listy powinny być stopniowane, co jest bardziej obiektowym podejściem i umożliwia zapętlanie danych. # Zamiast takich zmiennych {reward.level.modifier.1} {reward.level.modifier.2} {reward.level.modifier.3} {rewardstatus.%player%} {info.%player%.mined.diamonds} {info.%player%.mined.emeralds} # Użyj następujących wzorów {skrewards::rewardLevelModifier::1} {skrewards::rewardLevelModifier::2} {skrewards::rewardLevelModifier:: 3} {skrewards::rewardStatus::%player%} {skrewards::info::%player%::minedDiamonds} {skrewards::info::%player%::minedEmeralds} # Lub {skrewards::info::%player%::mined::diamonds} {skrewards::info::%player%::mined::emeralds} Jeśli piszesz API, powinieneś wpisać dane do zarezerwowanych nazw zmiennych {<nazwa skryptu>::api::<output ID>}. Jeśli używasz skQuery, możesz zapisywać dane do tych zmiennych gdy podprogram/funkcja jest wykonywany/a. W zwykłym Skript powinieneś zdeklarować komendy możliwe do użycia tylko z konsoli, które wpisują dane do tych zmiennych. Schemat ten pozwala twórcom skryptów tworząc własny skrypt pozyskiwać informacje z innych. Jeśli Twój skrypt jest BIBLIOTEKĄ, której jedynym celem jest udostępnienie funkcji, należy wtedy pominąć fragment ::api i używać {<nazwa skryptu>::<output ID>}. Zmienne API powinny być usunięte zawsze gdy serwer jest wyłączany. Porządkowanie kodu Stworzony kod musi być uporządkowany w określony sposób. Nie powinieneś wpisywać zdarzeń i komend w losowej kolejności; muszą być czytelnie oddzielone. Każdy z elementów może być pominięty, o ile są one w odpowiedniej kolejności. script options (jeśli używasz skQuery) aliasy [aliases:] zmienne [variables:] opcje [options:] podprogramy/funkcje (jeśli używasz skQuery) nowe komendy [command /komenda:] on script load: on script unload: okresowe zdarzenia (np. every 10 seconds, at 10:00) inne zdarzenia Zdarzenia i Warunki Zdarzenia zawsze powinny zaczynać się od słówka "on", mimo, że będą działać bez niego. Kiedy tylko to możliwe, powinieneś unikać używania selektorów w linii definiującej zdarzenie, np.: on right click with porkchop: on left click on tnt: on damage of cow: Należy uogólnić takie zdarzenia i skorzystać z warunków: on right click: if tool of player is porkchop: # dalszy kod on left click: if clicked block is tnt: # dalszy kod on damage: if victim is a cow: # dalszy kod Stosując warunki, NIGDY nie powtórzysz tego samego zdarzenia kilka razy w jednym skrypcie. Warunki powinny ZAWSZE zaczynać się od słówka "if" i kończyć dwukropkiem. NIGDY nie używaj warunków bez wprowadzenia dalszego kodu do ich wnętrza. To pozwoli twórcom skryptów w łatwy sposób dodać kod przed i po warunku albo dodać "else:". # Zamiast on damage: if victim is a player: {skrewards::info::%victim%::isInvincible} is true cancel event set {skrewards::info::%victim%::isInvincible} to false # Użyj takich warunków on damage: if victim is a player: if {skrewards::info::%victim%::isInvincible} is true: cancel event set {skrewards::info::%victim%::isInvincible} to false Specyfikacja Lambdy Lambdy są nową funkcją skQuery i mogą być używane we wszystkich wersjach powyżej 1.17.0. Pozwalają sporą ilość kodu skompresować do kilku linii. Lambdy, tak długo jak długo będą używane rozsądnie, będą spełniać wymagania SSCC. Lambdy mogą być brane pod uwagę jeśli: [*]Użyte są zamiast funkcji do wykonania POJEDYNCZEGO zadania [*]Użyte są do zaciemnienia kodu przez stworzenie bardzo skompresowanego kodu [*]Lepiej opisują ciąg zadań Nie wystarczające wiadomości? Funkcje Możliwość tworzenia własnych funkcji w skryptach do tej pory oferowały tylko dodatki (WS i skQ). Od momentu wydania developerskiej wersji Skript 2.2 można z nich korzystać bez żadnych dodatkowych pluginów. Skąd wziąć Skript w wersji 2.2? Najnowszą wersję Skript można pobrać stąd, warto też rozważyć skorzystanie z wersji zawierającej poprawki autorstwa Mirreducki'ego. Składnia Istnieją dwa podstawowe typy funkcji: taka, która coś zwraca, jakąś wartość, oraz taka, która tylko wykonuje kod i nie zwraca żadnej wartości. # Funkcja, która zwraca wartość function nazwa_funkcji(nazwa_argumentu: %typ_argumentu%, ...) :: %typ_zwracanej_wartości%: # kod_funkcji return %coś% # Funkcja, która tylko wykonuje swój kod i nie zwraca żadnej wartości function nazwa_funkcji(nazwa_argumentu: %typ_argumentu%, ...): # kod_funkcji Argumenty są opcjonalne, można ich użyć ale nie trzeba. Definiowanie obydwu rodzaji funkcji zaczynamy od słowa kluczowego function, następnie po spacji podajemy nazwę, z której bedziemy później korzystać aby wywołać naszą funkcję. Po tym w nawiasach podajemy argumenty, jeśli nasza funkcja nie będzie z nich korzystać należy wstawić tylko nawiasy (). Argumenty podajemy według wzoru: nazwa: %typ%, np. gracz: player albo p: player, w: world. W przypadku funkcji zwracającej jakąś wartość trzeba w tym momencie podać typ tej wartości (np. number, text, player, location). Na końcu linijki definniującej funkcję należy umieścić dwukropek, a następne linijki (kod funkcji) wciąć o jedną jednostkę. Podając liczbę mnogą typu argumentu (np. players, entities, worlds) umożliwimy sobie podawanie wielu wartości (o podanmy typie). Tak samo sprawa ma się w przypadku typu zwracanej wartości, gdy podamy jego liczbę mnogą będziemy mogli zwracać listy wartości. Np. function podpal(g: players): function ktoWygral(mecz: text) :: players:. Argumenty Wiesz już jak zdefiniować argumenty, teraz czas nauczyć się z nich korzystac. Jest to naprawdę proste. W kodzie naszej funkcji odwołujemy się poprostu do zmiennych lokalnych (zaczynających się od znaku _) o takich nazwach jak podane argumenty. # np. function dajDiamenta(gracz: player): give 1 diamond to {_gracz} Korzystanie z funkcji Gdy już zdefiniowaliśmy naszą funkcję przyszedł czas aby ją wykorzystać. # np. command /daj: trigger: dajDiamenta(player) send "Oto twój diament :)" Jeśli nasza funkcja zwraca jakąś wartość to możemy ją np. zapisać do zmiennej. command /punkty: trigger: set {_punkty} to ileMaPunktow(player) send "&eMasz &6%{_punkty}% &epunktow." Definicja funkcji nie musi być w pliku, w którym z niej korzystamy. Funkcje zdefiniowane w jednym skrypcie będziemy mogli używać w każdym innym. Jak znajdę chwilę czasu to dodam tu jeszcze kilka przykładowych funkcji. function dodajWarpa(nazwa: text, lokacja: location) :: boolean: if {warpy::%{_nazwa}%} is set: return false else: set {warpy::%{_nazwa}%} to {_lokacja} return true ZAPISYWANIE I USUWANIE: 1) Pojedyncza wartość: Kod wygląda tak: set yaml value "nazwa" from file "plik.yml" to "wartosc" Sk sam stworzy dany plik, jednak stanie się to w folderze scripts. A co jeśli chcemy zrobić to w "plugins" ? Musimy dodać do ścieżki pliku "../" spowoduje to "przejście" o folder wyżej, czyli: set yaml value "nazwa" from file "../../plik.yml" to "wartosc" Powyższy kod stworzy plik "plik.yml" w folderze "plugins". Wyglądał on będzie tak: nazwa: wartosc Czasami potrzebujemy jednak zrobić coś w stylu: nazwa: nazwa1: nazwa2: wartosc Czyli takie "drzewko". Wtedy dodajemy "." pomiędzy nazwami czyli: set yaml value "nazwa.nazwa1.nazwa2" from file "../../plik.yml" to "wartosc" Aby usunąć: delete yaml value "wartosc" from file "plik.yml" 2) Lista: Kod do stworzenia listy: add "wartosc1" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Stworzy to nam takie coś: nazwalisty: - wartosc1 Jeśli chcemy dodać klika wartości po prostu robimy to samo, tylko zmieniamy wartość. Więc kod: add "wartosc1" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc2" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc3" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc4" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Stworzy nam: nazwalisty: - wartosc1 - wartosc2 - wartosc3 - wartosc4 Oczywiście jeśli chcemy zrobić "drzewko", tak samo jak na początku, dodajemy ",". Aby usunąć: remove "wartosc" from yaml list "lista" from file "plik.yml" ODCZYTYWANIE: 1) Pojedyncza wartość: Odczytujemy to kodem: set {zmienna} to yaml value "nazwa" from file "../../plik.yml" Zmienną tą możemy potem dowolnie użyć: send "%{zmienna}%" Możemy używać też bez zmiennych: send "%yaml value ""nazwa"" from file ""../../plik.yml""%" 2) Lista: Listy odczytujemy kodem: set {lista::*} to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Również listy możemy użyć bez zmiennych: send "%yaml list ""nazwalisty"" from file ""../../plik.yml""%" I to jest już koniec tego poradnika Pomogłem? daj repke ! - Pozdrawiam Srebrny80pl
    1 punkt
  37. Zapoznaj się z https://www.mpspot.pl/index.php?/topic/467-konfiguracja-domeny-w-nazwapl-dla-połączeń-z-serwerem-minecraft/ Serwery można łączyć za pomocą BungeeCorda.
    1 punkt
  38. Ten plik należy wgrać do katalogu "mods" jak masz forga. Najlepiej wgraj sponge vanilla.
    1 punkt
  39. Czy usunąłeś wcześniej plugin, a dopiero potem wgrałeś nowy? Daj teraz zawartość konsoli.
    1 punkt
  40. Spróbuj kolejno wyłączać pluginy i sprawdzaj czy po usunięciu któregoś problem przestaje występować.
    1 punkt
  41. Nie wiem jak mam zainstalować forge przez FTP
    1 punkt
  42. W tym poradniku przedstawię wam jak w prosty sposób dodać modyfikacje z workshopu na swój serwer unturned. Modyfikacje te będą automatycznie pobierane przez serwer, oraz automatycznie przez niego aktualizowane. Przygotuj listę interesujących Cie modyfikacji Listę wszystkich dostępnych modyfikacji dla gry unturned znajdziesz na http://steamcommunity.com/app/304930/workshop/ Gdy znajdziesz interesującą Cię modyfikację/mapę, wejdź w nią i skopiuj jej ID. Aby skopiować ID musisz wejść w daną modyfikację i skopiować jej ID które znajduje się w adresie URL. Np. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1286023220&searchtext= jest to mapa o nazwie Ironcreek której ID to 1286023220 Zainstaluj wybrane modyfikacje Gdy masz listę modyfikacji które chcesz zainstalować uruchom FTP/WebFTP serwera. Przejdź do katalogu Servers/unturned/ tam powinien znajdować się plik o nazwie WorkshopDownloadIDs.json. Przejdź do jego edycji, domyślnie znajdziesz w nim jedynie dwa kwadratowe nawiasy "[]". Pomiędzy klamrami musisz umieścić ID wybranej modyfikacji, np. 1286023220. Jeśli wybrałeś kilka modyfikacji, musisz oddzielić je przecinkami. Przykład konfiguracji pliku WorkshopDownloadIDs.json dla kilku modyfikacji: [ 1286023220, 1290655355, 1285398671 ] Po wprowadzeniu tych zmian zapisz plik WorkshopDownloadIDs.json, a następnie uruchom serwer. Jeśli wszystko zrobiłeś poprawnie to w konsoli serwera przy jego uruchamianiu powinno pojawić się: Workshop install folder: /home/files/Servers/unturned/Workshop/Steam Downloading 3 workshop items... Downloading workshop item: 1286023220 Successfully downloaded workshop item: 1286023220 Downloading workshop item: 1290655355 Successfully downloaded workshop item: 1290655355 Downloading workshop item: 1285398671 Successfully downloaded workshop item: 1285398671
    1 punkt
  43. on script load: register new shaped recipe for ender portal frame named "&8» &9&lBOYFARMER" using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, lava bucket, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian on place of ender portal frame: if player's tool is ender portal frame named "&9&lBOYFARMER": loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to obsidian on script load: register new shaped recipe for sandstone named "&8» &9&lSANDFARMER" using sand, sand, sand, sand, diamond, sand, sand, sand, sand on script load: register new shaped recipe for enchantment table named "&8» &9&lKOPACZ FOSY" using stone, stone, stone, stone, diamond pickaxe, stone, stone, stone, stone on place of sandstone: if player's tool is sandstone named "&9&lSANDFARMER": loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to sand on place of enchantment table: if player's tool is enchantment table named "&9&lKOPACZ FOSY": loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to air on script load: register new shaped recipe for ender chest named "&8» &9&lEnder Chest" using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian Wymagania: WildSkript, SkQuery, Skript
    1 punkt
Ten Ranking ustawiony jest na Warszawa/GMT+01:00


×
×
  • Dodaj nową pozycję...