Skocz do zawartości
MPspot

caplx

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Brak

O caplx

  • Tytuł
    Nowy

Ostatnie wizyty

105 wyświetleń profilu
  1. Poradnik #3 "PlotMe"

    Instalacja: Plugin można pobrać z strony: https://dev.bukkit.org/projects/plotme Wybieranie odpowiedniej wersji pluginu pod własny silnik. Cała lista dostępnych wersji: https://dev.bukkit.org/projects/plotme/files Gdy już mamy odpowiednią, pobieramy... Następnie wchodzimy w nasze pliki serwerowe Pobrany plik dodajemy do folderu "plugins" Ważne jest aby RESETOWAĆ serwer! A nie używać /reload Plugin jest gotowy do pracy! Najbardziej przydatne komendy: /plotme auto - Szuka wolnej działki i automatycznie daje ją graczu /plotme claim - Jeśli gracz stoi na wolnej działce plugin daje mu ją /plotme home - Teleportuje gracza do jego działki /plotme add - Dodaje gracza do działki /plotme remove - Usuwa gracza z działki /plotme deny - Blokuje wstęp gracza na działkę /plotme undeny - Odblokowuje wstęp gracza na działkę /plotme buy - Kupuje działkę /plotme sell - Sprzedaje działkę /plotme auction - Oddaje działkę na aukcje /plotme dispose - Porzuca działkę /plotme clear - Czyści działkę Reszta komend oraz permissions dostępna: http://plotme.worldcretornica.com/cmdsandperms Konfiguracja: worlds: plotworld: > Nazwa świata PlotAutoLimit: 100 > Ilość działek przejętych za pomocą /plotme auto PathWidth: 7 > Szerokość działki razem ze ścianami PlotSize: 32 > Wielkość działki. Domyślnie jest to ustawione na 32x32 BottomBlockId: '7' > Blok na dnie świata. Domyślnie jest to bedrock WallBlockId: '44' > Ściany działki, Domyślnie jest to Stone-Slab PlotFloorBlockId: '2' > Blok na samej górze działki PlotFillingBlockId: '3' > Bloki pomiędzy dnem a górą działki RoadMainBlockId: '5' > Główny blok drogi RoadStripeBlockId: '5:2' > Kolejny blok używany do drogi RoadHeight: 64 DaysToExpiration: 7 > Dni po których działka wygaśnie. Jeśli wpiszemy 0 działka nigdy nie wygaśnie ProtectedBlocks: > Lista chronionych bloków. Właściciele innych działek nie mogą otwierać ich... itd - 54 - 61 - 62 - 120 - 94 - 93 - 84 - 25 - 355 - 118 - 117 - 138 - 140 - 145 PreventedItems: > Przedmioty których nie można używać na czyjejś działce - '351:15' - '259' - '328' - '343' - '342' - '333' ProtectedWallBlockId: '44:4' > Blok ściany gdy działka jest chroniona ForSaleWallBlockId: '44:1' > Blok ściany gdy działka jest na sprzedaż AuctionWallBlockId: '44:1' > Blok ściany gdy działka jest na aukcji AutoLinkPlots: true > Jeżeli jest ustawione na true działki są "połączone" DisableExplosion: true > Jeżeli ustawimy na true wybuchy zostaną wyłączone DisableIgnition: true > Jeżeli ustawimy na true ogień zostanie włączony economy: > Lista konfiguracji ekonomii. Do tego potrzebny plugin Vault UseEconomy: false > Czy ekonomia ma być włączona CanPutOnSale: false > Jeśli ustawimy na true gracze mogą sprzedać działki innym graczom CanSellToBank: false > Jesli ustawimy na true gracze mogą sprzedać działki do banku RefundClaimPriceOnReset: false > Jeśli ustawimy na true do graczy wracają pieniądze przy resecie działki RefundClaimPriceOnSetOwner: false > Jeśli ustawimy na true do graczy wracają pieniądze przy zmianie właściciela za pomocą komendy /plotme setowner ClaimPrice: 0.0 > Opłata za zajęcie działki ClearPrice: 0.0 > Opłata za zresetowanie działki AddPlayerPrice: 0.0 > Opłata za dodanie gracza do działki DenyPlayerPrice: 0.0 > Opłata za zablokowanie gracza w działce RemovePlayerPrice: 0.0 > Opłata za usunięcie gracza z działki UndenyPlayerPrice: 0.0 > Opłata za odblokowanie gracza w działce PlotHomePrice: 0.0 > Opłata za /plotme home CanCustomizeSellPrice: false > Jeśli ustawimy na true gracze mogą wybrać cenę sprzedaży działki SellToPlayerPrice: 0.0 > Domyślna cena sprzedaży działki SellToBankPrice: 0.0 > Cena sprzedaży działki do banku BuyFromBankPrice: 0.0 > Cena kupienia działki od banku AddCommentPrice: 0.0 > Cena za dodanie komentarza BiomeChangePrice: 0.0 > Cena za zmianę biomu ProtectPrice: 0.0 > Cena za ochronę działki DisposePrice: 0.0 > Cena za porzucenie działki usemySQL: false mySQLconn: jdbc:mysql://localhost:3306/minecraft mySQLuname: root mySQLpass: password globalUseEconomy: false > Jeśli ustawimy na true światy z ustawionym UseEconomy używają ekonomii AdvancedLogging: false > Zapisuję zmiany w działce, przejmowanie, porzucanie, dodawanie i usuwanie graczy itp Language: english allowWorldTeleport: true > Jeśli ustawimy na true gracze mogą przenosić się na swoją działkę pomiędzy światami defaultWEAnywhere: false > Gracze z permisją plotme.admin.weanywhere mogą używać WorldEdit na każdej działce auto-update: false allowToDeny: true > Jeśli ustawimy na true gracze mogą blokować innych graczy na swojej działce Świat działkowy: Jeśli masz z tym problem, kliknij w link na dole!
  2. Poradnik #2 "BookStats"

    Instalacja: Plugin można pobrać z strony: https://dev.bukkit.org/projects/bookstats Wybieranie odpowiedniej wersji pluginu pod własny silnik. Cała lista dostępnych wersji: https://dev.bukkit.org/projects/bookstats/files Gdy już mamy odpowiednią, pobieramy... Następnie wchodzimy w nasze pliki serwerowe Pobrany plik dodajemy do folderu "plugins" Ważne jest aby RESETOWAĆ serwer! A nie używać /reload Plugin jest gotowy do pracy! BookStats umożliwia graczom przeglądać własne statystyki czytając książkę. Sprawdzanie pieniędzy, liczbę zgonów, ilość postawionych bloków. Sprawdzanie trybu gry, ip, graczy online i wiele innych. Konfiguracja: >> config.yml >>> true - włączone false - wyłączone <<< Book: {Player} - Nazwa gracza {Balance} - Stan pieniędzy {Kills} - ilość zabójstw {Deaths} - ilość śmierci {Killstreak} - ilość zabitych graczy w rzędzie! {Mobkills} - zabite moby {Blocksplaced} - ilość postawionych bloków {Blocksbroken} - ilość zniszczonych bloków Book Title: "{Player}'s Stats" - tytuł książki Book Author: "BookStats" - autor książki On Join: Give Book: false - po wejściu na serwer otrzymasz książkę Give Limit: true - Limit książki ograniczony do jednej Slot: 0 - w którym slocie ma być książka Prevent Drop: false - Zapobiega wyrzuceniu książki Prevent Drag: false - Zapobiega przesuwanie książki oraz wyrzucanie! On Death: Death Remove: false - Po śmierci resetuje statystyki gracza zapisane w niej! Give Book: false - Po śmierci otrzymujesz książkę Slot: 0 - w którym slocie ma być książka Book Limit: false - Limit książek Komendy: /BookStats – otrzymanie książki ze statystykami Permissions: BookStats.Get – otrzymanie książki za pomocą komendy BookStats.DenyDeathDrop – blokowanie wyrzucania książki gdy się zginie. BookStats.DenyDrop – blokowanie wyrzucania książki
  3. Instalacja: Plugin można pobrać z strony: https://dev.bukkit.org/projects/multiverse-core Wybieranie odpowiedniej wersji pluginu pod własny silnik. Cała lista dostępnych wersji: https://dev.bukkit.org/projects/multiverse-core/files Gdy już mamy odpowiednią, pobieramy... Następnie wchodzimy w nasze pliki serwerowe Pobrany plik dodajemy do folderu "plugins" Ważne jest aby RESETOWAĆ serwer! A nie używać /reload Plugin jest gotowy do pracy! Najbardziej przydatne komendy: /mv create [nazwa] [-g generator] [-t typ] – tworzenie nowego świata przykłady: /mv create mojamapa normal – utworzy nam się zwykły świat o nazwie "mojamapa" /mv create mojnether nether – utworzy nam się nether o nazwie "mojnether" /mv create plaskamapa normal -t flat – utworzy nam się płaska mapa o nazwie "plaskamapa" /mv create plotme normal -g PlotMe – utworzy nam się mapa wygenerowana przez generator plotme /mv set spawn – ustawia nam spawn mapy /mv tp nazwa_świata – teleportuje nas do wybranej mapy /mv reload – przeładowanie cfg /mv delete nazwa – usuwanie mapy /mv list – lista światów Pełna lista komend: https://github.com/Multiverse/Multiverse-Core/wiki/Command-Reference Pobrałeś gotową mapę i nie wiesz jak ją uruchomić aby działała wraz z pozostałymi światami? Wgraj mapę do katalogu głównego serwera i wpisz /mv import nazwa_mapy W nie których przypadkach zostaniesz poproszony o potwierdzenie! Następnie wpisz /mv tp nazwa_mapy Konfiguracja: > Plik config.yml >>> true - włączone false - wyłączone <<< Według mnie ważne rzeczy są tylko dwie! Jest to format tagu oraz jego włączenie lub wyłączenie. enforceaccess: 'false' prefixchat: 'true' - Umożliwia nam przed nickiem tag w którym jest nazywa świata. Aby zmienić tą opcję trzeba zatrzymać serwer! prefixchatformat: '[%world%]%chat%' - Format tagu! useasyncchat: 'true' - teleportintercept: 'true' firstspawnoverride: 'true' displaypermerrors: 'true' globaldebug: '0' silentstart: 'false' messagecooldown: '5000' version: '2.9' firstspawnworld: world - teleportcooldown: '1000' defaultportalsearch: 'false' portalsearchradius: '128' Dodatkowe informacje: Dokładny opis configu: https://github.com/Multiverse/Multiverse-Core/wiki/config.yml lista permissions: https://github.com/Multiverse/Multiverse-Core/wiki/Big-List-O-Permissions
×