Skocz do zawartości
MPspot

Czolg1

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Brak

O Czolg1

  • Tytuł
    Użytkownik
  1. Skrypt

    nie wiem o co ci chodzi Chyba wiem, ale mi chodzi ze zmienną
  2. Skrypt

    Jak ustawić żeby się czekało sekundy? command /xx<player>: permission: g.* trigger: set {%arg%.x} to false set {%arg%.y} to {%arg%.y} parsed as time span wait {%arg%.y} second set {%arg%.x} to true
  3. Plugin

    A możesz podać pod spigot 1.8?
  4. Plugin

    A mogą te moby iść po wyznaczonym torze ruchu? I zablokować dany respowisko lub go włączyć
  5. Skrypt/plugin na komende /drop w GUI

    To sie robi if player have 1 chest: send "&aOdloz ta skrzynie" to player
  6. citizens

    Jest niekompatybilny
  7. Skrypt

    Już działa dałem żeby wykonywał komendę, która wykonuje resztę. Nie wiem co było źle, ale nie pasowało %attacker% Już działa a zrobisz taki plugin?
  8. Skrypt

    Mam tak = 1
  9. Plugin

    Ktoś mi napisze plugin, który: pozwala na zrobienie moba któremu można ustawić hp i dmg i miejsce respa, co ile ma się respić i jakaś komenda która może zablokować dany respowisko lub go włączyć i komenda na czyszczenie mobów z tego pl na danym świecie mv i żeby respiły się w liczbie NP. 5 (do ustawienia w configu) i żeby chodziły po wyznaczonej trasie. Piszcie też z ile zł psc chcecie?
  10. Skrypt

    Czemu to nie działa? Nie wyskakuje żaden błąd przy reload, skrypt zatrzymuje się przy if {lvl::%attacker%} is less than 5: on death: if attacker is a player: if victim is a player: if {lvl::%attacker%} is less than 5: add 1 to {exp::%attacker%} add 5 to attacker's balance if {lvl::%attacker%} is 1: set {wymexp::%attacker%} to 5 if {exp.%attacker%} is {wymexp.%attacker%}: set {wymexp.%attacker%} to 10 set {expexp.%attacker%} to 0 add 1 to {lvl.%attacker%} add 1 to {nastlvl.%attacker%}
  11. citizens

    Potrzebuje citizens na spigot 1.8
  12. Bug

    To całe logi ze zdarzenie atakowania moba. Problem został rozwiązany. Przejdź na spigot 1.8
  13. Skrypt

    Nie to nie to, ale przebudowałem skrypt i działa
  14. Skrypt

    Co ja robię źle, mam skrypt w 2 plikach? Dokładnie zmienne nie chcą działać (nawet jak setuje to dalej jest 0) nie wyświetla żaden błąd przy reload 1 plik: command /cos <player>: permission: cos trigger: if arg has permission "lol.polski": remove 1 clock named "&ecos" from the arg execute console command "/arena %arg%" set {hp.%arg%} to 52 set {%arg%.mana} to 280 set {%player%.atack} to 57 set {%arg%.moc} to 0 set {%arg%.armor} to 21 set {%arg%.armorpro} to 17 2 plik: variables: {%player%.hide} = false {%player%.hided} = false {%player%.atack} = 0 {hp.%player%} = 0 {%player%.armor} = 0 {%player%.expr} = 0 {%player%.exp} = 0 {%player%.lvlr} = 0 {%player%.lifesteel} = 0 {%player%.mana} = 0 {%player%.atackspeed} = 0 {%player%.atackspeedsec} = 0 {%player%.kryt} = 0 {%player%.armorpro} = 0 {%player%.moc} = 0 {%player%.armormpro} = 0 {%player%.armorm} = 0 {%player%.todn} = 0 {%player%.reghp} = 0 {%player%.regmana} = 0 {%player%.przebarmor} = 0 {%player%.przebarmorm} = 0 {%player%.lifesteelm} = 0 {%player%.range} = 0 command /statystyki: trigger: send "&7Obrazenia od ataku: &a%{%player%.atack}% &7Moc umiejetnosci: &a%{%player%.moc}%" send "&7Pancerz: &a%{%player%.armor}% &7(&a%{%player%.armorpro}% &7proc) &7Odpornosc na magie: &7%{%player%.armorm}% &7(&a%{%player%.armormpro}% &7proc)" send "&7Predkosc ataku: &a%{%player%.atackspeed}%/s &7Redukcja czasu odnowienia: &a%{%player%.todn}% &7proc" send "&7Trafienie krytyczne: &a%{%player%.kryt}% &7proc" send "&7Regeneracja zdrowia: &a%{%player%.reghp}%/s &7Regeneracja zasobow: &a%{%player%.regmana}%/s" send "&7Przebicie pancerza: &a%{%player%.przebarmor}%&7 proc &7Przebicie odpornosci: &a%{%player%.przebarmorm}% &eproc" send "&7Kradziez zycia: &a%{%player%.lifesteel}% &7proc &7Wampiryzm zaklec: &a%{%player%.lifesteelm}% &7proc" send "&7Zasieg ataku: &a%{%player%.range}% &7kratek" send "&aZdrowie: &a%{hp.%player%}% &9Mana: &a%{%player%.mana}%"
  15. Bug

    to co ci podałem to całe logi
×