Skocz do zawartości

xmichuxdx

Użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

xmichuxdx wygrał w ostatnim dniu 14 Maj

xmichuxdx ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Brak

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. xmichuxdx

    anty bicie z fly

    On damage of player: If attacker is flying: Send "&5&lSERVER&8: &cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker cancel event
  2. Skrypt na Limit koxów i enderperłow w eq Reszta Przenosi do enderchesta! http://pastebin.com/CwhcTp9v Skrypt na administracje http://pastebin.com/YVBQFhCG Skrypt na losowe tp http://pastebin.com/hBNt9f9r skrypt na motd na wejscie na serwer http://pastebin.com/Ckjsv50K skrypt na chat http://pastebin.com/fghBzXg5 skrypt na sprawdzanie http://pastebin.com/JL6fRjA5 skrypt na NOSWEAR (Na zablokowane słowa) http://pastebin.com/8gS8j6dE Skrypt na kicniecie Jak gracz 1 raz wejdzie na serwer (WERYFIKACJA) http://pastebin.com/VK2vrjtB skrypt na cobelX http://pastebin.com/Mg02cQPd skrypt na HELPOP http://pastebin.com/6ZQdBzk1
  3. # Zabraniam Usuwania Ponizszych linijek # Autor: xMichuXDx # Nie podszywac sie # Poprawił : lolek889 command /awans [<player>] [<text>]: permission: awans.sk permission message: &cNie masz praw do tej komendy trigger: send "&a&lMcSkyCraft &8» &c%arg 1% &7Awansowal do rangi &c%arg 2%" to all players execute console command "pex user %arg 1% group set %arg 2%" command /degrad [<player>]: permission: degrad.sk permission message: &cNie masz praw do tej komendy trigger: send "&a&lMcSkyCraft &8» &c%arg 1% zostal zdegradowany!" to all players execute console command "pex user %arg 1% group set gracz execute console command "deop %arg 1%" execute console command "pex user %arg 1% remove *"
  4. Komenda- /efekty permisje- efekty.admin Potrzebne pluginy skript https://dev.bukkit.org/projects/skript wild skript https://dev.bukkit.org/projects/wildskript/files skquery https://dev.bukkit.org/projects/skquery command /efekty: command /efekty: permission: efekty.admin permission message: &c[efekt] &7- &cBrak dostepu error: &7k24 trigger: open chest with 1 rows named "&cefekty" to player wait 2 tick format slot 0 of player with 1 of 373:8194 named "&cSzybkosc" to run [make player execute command "effect %player% 1 180 "] format slot 1 of player with 1 of 373:8201 named "&cSila" to run [make player execute command "effect %player% 5 180"]
  5. # Skrypt wykonany przez xMichuXDx, ulepszał Bigby # Zakaz przywłaszczania skryptu! # Kod "&6[&3MichuZW&6]" można dowolnie modyfikować # Proszę nie usuwać tych linii a w szczególności pierwszej command /zw [<text>]: permission: Michu.zwzpowodem permission message: &6[&3MichuZW&6] &4Nie masz dostępu do tej komendy. trigger: broadcast "&7Gracz &c%player% &7jest teraz AFK. Powód: &c%argument 1%" command /unzw: permission: Michu.unzw permission message: &6[&3MichuZW&6] &4Nie masz dostępu do tej komendy. trigger: broadcast "&7Gracz &c%player% &7nie jest już AFK."
  6. #Nie usuwac tych linijek! #Autor : xMichuXDx Prosze sie nie podszywac! #Daje nam patyk niezniszczalnosc 10 czyli nasza rozdzkę command /leczenie: permission: admin.sk permission message: &cNie masz do tego uprawnien! trigger: add 1 stick of unbreaking 10 named "&3Leczaca rozdzka" to player #Tu jest caly kod odpowiadajacy za leczenie on leftclick holding a stick: if name of player's tool is "&3Leczaca rozdzka": shoot a snowball from player with speed 0.5 execute console command "playsound mob.villager.yes %player%" spawn 500 of particle heart:1 offset by 2, 0.5, 2 at player on shoot: if shooter is player: set {heal::%projectile%} to 1 on projectile hit: if {heal::%projectile%} is set: clear {heal::%projectile%} loop players in radius 5 around projectile: heal loop-player by 5 Skrypt działa tak: Jesli gracz kliknie prawym na patyk nazwany leczenie to wokół 5 kratek uleczy kazdemu po 5 serc i potem zagra dzwiek mob.villager.yes i jeszcze spawni 500 serduszek w obrebie 2x2 kratek i wyskosci 0.5 kratki.
  7. xmichuxdx

    Skrypt Na event ox

    options: tag: &8[&aO&4X&8]&7: &r variables: {ox.start} = false {ox.start.dolaczanie} = true {ox.online.max} = 0 {ox.pytanie} = false command /ox [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: arg 1 is "setspawn": player have permission "ox.setspawn" or "ox.*": set {ox.spawn} to location of player send "{@tag}&6Ustawiles spawn!" stop arg 1 is "start": player have permission "ox.start" or "ox.*": {ox.start} is false: send "{@tag}&6Wystartowales event!" set {ox.start} to true set {ox.organizator} to "%player%" else: send "{@tag}&6Event zostal juz wystartowany!" stop arg 1 is "setadmin": player have permission "ox.setadmin" or "ox.*": set {ox.admin.spawn} to location of player send "{@tag}&6Ustawiles spawn dla adminow!" stop arg 1 is "admin": player have permission "ox.admin" or "ox.*": execute player command "/spawn" teleport player to {ox.admin.spawn} send "{@tag}&6Witamy na evencie! :)" arg 1 is "dolacz" or "join": {ox.start} is true: {ox.start.dolaczanie} is true: {ox.player.%player%} is not set: set {ox.player.%player%} to true add 1 to {ox.online} execute player command "/spawn" teleport player to {ox.spawn} display scoreboard named "&8[&aO&4X&8]&7" to player move display of player to "sidebar" add 1 to {ox.online.max} loop all players: {ox.player.%loop-player%} is true: make score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player to {ox.online} else: send "{@tag}&6Nie mozesz dolaczyc do eventu, na ktorym aktualnie jestes!" else: send "{@tag}&6Event juz sie zaczal!" else: send "{@tag}&6Aktualnie nie odbywa sie event!" stop arg 1 is "wyjdz" or "leave": {ox.player.%player%} is true: remove 1 from {ox.online} clear {ox.player.%player%} execute player command "/spawn" send "{@tag}&6Wyszedles z areny!" nullify score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of player else: send "{@tag}&6Musisz byc na evencie, aby z niego wyjsc 0_0" stop arg 1 is "pytanie": player have permission "ox.pytanie" or "ox.*": arg 2 is set: arg 2 is "tak" or "nie": set {ox.odp} to "%arg 2%" arg 3 is set: loop all players: {ox.player.%loop-player-1%} is true: {ox.pytanie} is false: {ox.start.dolaczanie} is true: send "{@tag}&6&lEvent juz sie zaczal, mozliwosc dolaczenia zostala wylaczona!" set {ox.start.dolaczanie} to false set {ox.pytanie} to true send "{@tag}&6Odpowiedz zostala ustawiona na: &4%{ox.odp}%" send "{@tag}&7[&6Pytanie&7] &b%arg 3%" to loop-player-1 make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 30 send "{@tag}&6Pozostalo 30 sekund na odpowiedz" to loop-player-1 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 29 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 28 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 27 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 26 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 25 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 24 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 23 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 22 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 21 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 20 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 19 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 18 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 17 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 16 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 15 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 14 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 13 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 12 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 11 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 10 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 9 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 8 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 7 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 6 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 5 send "{@tag}&6Czas na odpowiedz:&c 5" to loop-player-1 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 4 send "{@tag}&6Czas na odpowiedz:&c 4" to loop-player-1 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 3 send "{@tag}&6Czas na odpowiedz:&c 3" to loop-player-1 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 2 send "{@tag}&6Czas na odpowiedz:&c 2" to loop-player-1 wait 1 second make score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player to 1 send "{@tag}&6Czas na odpowiedz:&c 1" to loop-player-1 wait 1 second nullify score of "&1Pozostaly czas" in scoreboard of loop-player send "{@tag}&6Poprawna odpowiedz to:&c %{ox.odp}%" to loop-player-1 loop all players: {ox.odp} is "tak": {ox.odp.%loop-player-2%} is "tak": send "{@tag}&6Udalo ci sie poprawnie odpowiedziec na pytanie! Przechodzisz dalej." to loop-player-2 clear {ox.win::*} add "%loop-player-2%" to {ox.win::*} teleport loop-player-2 to {ox.spawn} clear {ox.odp.%loop-player-2%} {ox.odp.%loop-player-2%} is "nie": send "{@tag}&6Niestety, zle odpowiedziales na pytanie!" to loop-player-2 remove 1 from {ox.online} clear {ox.player.%loop-player-2%} execute loop-player-2 command "/spawn" nullify score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player-2 remove "%loop-player-2%" from {ox.win::*} {ox.odp.%loop-player-2%} is "brak": send "{@tag}&6Nie wybrales zadnej odpowiedzi! Straciles szanse" to loop-player-2 remove 1 from {ox.online} clear {ox.player.%loop-player-2%} execute loop-player-2 command "/spawn" nullify score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player-2 remove "%loop-player-2%" from {ox.win::*} {ox.odp} is "nie": {ox.odp.%loop-player-2%} is "nie": send "{@tag}&6Udalo ci sie poprawnie odpowiedziec na pytanie! Przechodzisz dalej." to loop-player-2 clear {ox.win::*} add "%loop-player-2%" to {ox.win::*} teleport loop-player-2 to {ox.spawn} clear {ox.odp.%loop-player-2%} {ox.odp.%loop-player-2%} is "tak": send "{@tag}&6Niestety, zle odpowiedziales na pytanie!" to loop-player-2 remove 1 from {ox.online} clear {ox.player.%loop-player-2%} execute loop-player-2 command "/spawn" nullify score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player-2 remove "%loop-player-2%" from {ox.win::*} {ox.odp.%loop-player-2%} is "brak": send "{@tag}&6Nie wybrales zadnej odpowiedzi! Straciles szanse" to loop-player-2 remove 1 from {ox.online} clear {ox.player.%loop-player-2%} execute loop-player-2 command "/spawn" nullify score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player-2 remove "%loop-player-2%" from {ox.win::*} {ox.online} is 1: send "{@tag}&c%{ox.win::*}%&6 wygral" to all players log "Organizowal: %{ox.organizator}% Wygral: %loop-player% Gralo: %{ox.online.max}%" to "ox.log" clear {ox.odp} clear {ox.online.max} clear {ox.win::*} clear {ox.organizator} set {ox.start} to false set {ox.start.dolaczanie} to true set {ox.online} to 0 set {ox.online.max} to 0 loop all players: nullify score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player-1 clear {ox.player.%loop-player-1%} clear {ox.odp.%loop-player-1%} stop {ox.online} is less than 1: send "{@tag}&6Nikt nie wygral" to all players log "Organizowal: %{ox.organizator}% Gralo: %{ox.online.max}%" to "ox.log" clear {ox.odp} clear {ox.online.max} clear {ox.win::*} clear {ox.organizator} set {ox.start} to false set {ox.start.dolaczanie} to true set {ox.online} to 0 set {ox.online.max} to 0 loop all players: nullify score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player-1 clear {ox.player.%loop-player-1%} clear {ox.odp.%loop-player-1%} stop set {ox.pytanie} to false stop else: send "{@tag}&6Pytanie juz jest zadane!" else: send "{@tag}&6Nie wpisales pytania!" else: send "{@tag}&6Musisz wpisac odpowiedz tak/nie" else: send "{@tag}&6Musisz wpisac odpowiedz tak/nie" stop arg 1 is "restart": player have permission "ox.restart" or "ox.*": send "{@tag}&6Zrestartowano wszystkie zmienne!" clear {ox.odp} clear {ox.win::*} clear {ox.organizator} set {ox.start} to false set {ox.start.dolaczanie} to true set {ox.online} to 0 set {ox.online.max} to 0 set {ox.pytanie} to false loop all players: clear {ox.player.%loop-player%} clear {ox.odp.%loop-player%} nullify score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player stop arg 1 is "reload": player have permission "ox.reload" or "ox.*": execute player command "sk reload %script%" stop arg 1 is "info": {ox.start} is true: send "{@tag}&6Aktualnie odbywa sie event!" else: send "{@tag}&6Aktualnie&c nie&6 odbywa sie event!" send "{@tag}&6Aktualnie w grze jest %{ox.online}%" stop arg 1 is "pomoc": send "&6=-=-=-={@tag}&7[&2Pomoc&7]&6=-=-=-=" send "&6/ox dolacz &8- &7Dolaczanie do areny (jezeli jest organizowana)" send "&6/ox wyjdz &8- &7Wychodzenie z areny" send "&6/ox info &8- &7Info o evencie" player have permission "ox.*": send "&6=-=-=-=&cKomendy admina&6=-=-=-=" send "&6/ox start &8- &7Startowanie eventu" send "&6/ox pytanie tak/nie <pytanie> &8- &7Zadawanie pytania dla graczy" send "&6/ox admin &8- &7Teleport na event dla adminow" send "&6/ox setadmin &8- &7Ustawianie teleportu dla adminow" send "&6/ox setspawn &8- &7Ustawianie spawnu dla graczy" send "&6/ox reload &8- &7Reloadowanie skryptu" send "&6/ox restart &8- &7Restartowanie zmiennych" send "&6=-=-=-={@tag}&7[&2Pomoc&7]&6=-=-=-=" else: send "&6=-=-=-={@tag}&7[&2Pomoc&7]&6=-=-=-=" stop arg 1 is not set: send "{@tag}&cUzyj /ox pomoc" stop else: send "{@tag}&cBledna komenda! Uzyj /ox pomoc!" every 10 second: {ox.start} is true: {ox.start.dolaczanie} is true: send "{@tag}&6&lNiedlugo zacznie sie event! Wpisz &c&n/ox dolacz&r&6&l aby dolaczyc" to all players on quit: {ox.player.%player%} is true: restore inventory of player from {ox.inventory.%player%} clear {ox.inventory.%player%} remove 1 from {ox.online} clear {ox.player.%player%} every 1 second: loop all players: loop-player have permission "ox.*": {ox.start} is true: make score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player to {ox.online} else: nullify score of "&9Liczba graczy" in scoreboard of loop-player on respawn: {ox.player.%player%} is true: restore inventory of player from {ox.inventory.%player%} clear {ox.inventory.%player%} remove 1 from {ox.online} clear {ox.player.%player%} on command: {ox.player.%player%} is true: command is "ox": stop else: cancel event #on chat: # {ox.player.%player%} is true: # cancel event on drop: {ox.player.%player%} is true: cancel event on step on light green wool: {ox.player.%player%} is true: set {ox.odp.%player%} to "tak" on step on red wool: {ox.player.%player%} is true: set {ox.odp.%player%} to "nie" on step on white wool: {ox.player.%player%} is true: set {ox.odp.%player%} to "brak"
  8. Skrypt robiony przeze mnie, Wymagane pluginy: iBan - Jeśli nie chcecie pobierać zamieńcie wiadomosci w kodzie z 'ikick','iban' na: 'kick',ban'. Funkcje: * Jeśli gracz pisze na czacie np: .pl - wtedy konsola go wyrzuca z powodem "Podejrzenie reklamy" * + Wysyła do operatorów wiadomosc z powiadomieniem co dany gracz probowal napisac. CAŁY KOD: PS: PROSZE O PKT REPUTACJI ###################### #Skrypt na AntyReklame by Kosangi #Nie zmieniaj autora #Nie publikuj jako autor on chat: message contains ".pl": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac.. ;/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy, nie ladnie tak ;/" message contains "crafthc": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Nie lubie reklamowac :P" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains "mc.": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Nie lubie reklamowac :P" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains ".rcmc": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Nie lubie reklamowac :P" execute console command "kick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains ".p.l": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Nie lubie reklamowac :P" execute console command "kick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains ".ench.": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac serwer." execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains "msvr": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac serwer." execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains ".p'l": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac ;/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains ".eu": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac ;/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains ".net": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac :/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains "p-l": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac :/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains "p'l": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac :/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains "p;l": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac :/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains "wbijac na serwer": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac :/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains "komu podac moj serwer?": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac :/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy" message contains "chce ktos fajny serwer?": send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to ops send "&8[&9xAntyReklama&8] &7Gracz &6%player% &7napisal &6%message%" to console set message to "Probowalem zareklamowac :/" execute console command "ikick %player% &8» &7Podejrzenie Reklamy"
  9. xmichuxdx

    skrypt na efekty

    Witam wszystkich! Dziś chcę wam przedstawić skrypt na sklep efektów Cenny za efekty: Szybkosc 2: 64 emeraldy Sila 2: 128 emeraldów Regeneracja 3: 64 emeraldy Niewidzialność: 32 emeraldy Ochrona przed ogniem 4: 64 emeraldy Szybkie kopanie 3: 128 emeraldów Sila 3: 256 emeraldów Czas jest podany w skrypcie już nie chce mi się dopisywać Komenda to /efekty KOD command /efekty: trigger: open chest with 3 rows named "&c&lrk&a&lEfects" to player wait 1 tick format slot 10 of player with 1 of 377 named "&a&lSzybkosc 2" with lore "&a&lCzas trwania: 2 minuty||&a&lKoszt: 64 emeraldy" to close then run "szybkosc %player%" wait 0.2 second format slot 11 of player with 1 of 369 named "&a&lSila 2" with lore "&a&lCzas trwania: 2 minuty||&a&lKoszt: 128 emeraldów" to close then run "sila %player%" wait 0.2 second format slot 12 of player with 1 of redstone named "&a&lRegeneracja 3" with lore "&a&lCzas trwania: 2 minuty||&a&lKoszt: 64 emeraldy" to close then run "regeneracja %player%" wait 0.2 second format slot 13 of player with 1 of 370 named "&a&lNiewidzialnosc" with lore "&a&lCzas trwania: 10 minut||&a&lKoszt: 32 emeraldy" to close then run "niewidzialnosc %player%" wait 0.2 second format slot 14 of player with 1 of fire named "&a&lOchrona przed ogniem 4" with lore "&a&lCzas trwania: 5 minut||&a&lKoszt: 64 emeraldy" to close then run "ochronaognia %player%" wait 0.2 second format slot 15 of player with 1 of 278 named "&a&lSzybkie kopanie 3" with lore "&a&lCzas trwania: 2 minuty||&a&lKoszt: 128 emeraldów" to close then run "szybkiekopanie %player%" wait 0.2 second format slot 16 of player with 1 of 276 named "&a&lSila 3" with lore "&a&lCzas trwania: 1 minuta||&a&lKoszt: 256 emeraldów" to close then run "sila2 %player%" command /szybkosc [<player>]: trigger: if player-arg have 64 emerald: remove 64 emerald from player-arg apply speed 2 to player-arg for 120 seconds send "&7&l>> &aWykupiles efekt szybkosc 2!" to player-arg else: send "&7&l>> &cNie stac cie na ten efekt" to player-arg command /sila [<player>]: trigger: if player-arg have 128 emerald: remove 128 emerald from player-arg apply strength 2 to player-arg for 120 seconds send "&7&l>> &aWykupiles efekt sila 2!" to player-arg else: send "&7&l>> &cNie stac cie na ten efekt" to player-arg command /regeneracja [<player>]: trigger: if player-arg have 64 emerald: remove 64 emerald from player-arg apply regeneration 3 to player-arg for 120 seconds send "&7&l>> &aWykupiles efekt regeneracja 3!" to player-arg else: send "&7&l>> &cNie stac cie na ten efekt" to player-arg command /niewidzialnosc [<player>]: trigger: if player-arg have 32 emerald: remove 32 emerald from player-arg apply invisibility 1 to player-arg for 600 seconds send "&7&l>> &aWykupiles efekt niewidzialnosc" to player-arg else: send "&7&l>> &aNie stac cie na ten efekt" to player-arg command /ochronaognia [<player>]: trigger: if player-arg have 64 emerald: remove 64 emerald from player-arg apply fire resistance 4 to player-arg for 300 seconds send "&7&l>> &aWykupiles efekt ochrony przed ogniem 4" to player-arg else: send "&7&l>> &aNie stac cie na ten efekt" to player-arg command /szybkiekopanie [<player>]: trigger: if player-arg have 128 emerald: remove 128 emerald from player-arg apply haste 3 to player-arg for 120 seconds send "&7&l>> &aWykupiles efekt szybkie kopanie 3" else: send "&7&l>> &aNie stac cie na ten efekt" to player-arg command /sila2 [<player>]: trigger: if player-arg have 256 emerald: remove 256 emerald from player-arg apply strength 3 to player-arg for 60 seconds send "&7&l>> &aWykupiles efekt sila 3!" to player-arg else: send "&7&l>> &aNie stac cie na ten efekt" to player-arg
  10. on projectile hit: if shooter is player: projectile is an arrow: if shooter's tool is bow named "&7Enderbow": set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} options: teleport: bow named "&7Enderbow" on script load: register new shaped recipe for bow named "&7Enderbow" using bone, 368, bone, bone, bow, bone, bone, arrow, bone Crafting: Kośc | Perla | Kość Kość | Luk | Kość Kość |strzala| Kość
  11. Skrypt jest na komendę /live (wiadomosc) variables: {live.czas.%player%} = 0 command /live [<text>]: permission: CookieCmd.live permission message: &8» &cNie masz dostepu do: &7(CookieCmd.live) trigger: if arg 1 is set: if {live.czas.%player%} is smaller than 1: broadcast "&8[&c&lLIVE&8] &8» &6%arg 1%" set {live.czas.%player%} to 30 else: send "&8» &6Nastepne ogloszenie bedziesz mogl wyslac za: &c%{live.czas.%player%}% sekund." else: send "&8» &cPrawidlowe uzycie &7(/live wiadomosc)" every 1 second: loop all players: if {live.czas.%loop-player%} is bigger than 0: remove 1 from {live.czas.%loop-player%} command /rek [<text>]: permission: rek.ban description: banuje gracza i czysci chat. trigger: execute player command "/chat clear" wait 5 ticks execute player command "/ban %arg 1% Reklama"
  12. Witam, mam do przedstawienia skrypt na propozycje.Wiem że jest on prosty do napisania, lecz nie każdy umie.Skrypt ma możliwość zapisywania propozycji do logów. Komendy: /Propozycja <propozycja> Skrypt: command /propozycja [<text>]: trigger: if argument 1 is not empty: send "&7Propozycja została wysłana." log "[Propozycja] %argument 1%." to "Propozycja" else: send "&7Napisz propozycje."
  13. 1. Uprawnienia "skript.ban" - banowanie na czas "skript.kick" - kickowanie graczy "skript.sprawdz" - sprawdzanie graczy "skript.unban" - odbanowywanie graczy "skript.spr" - ustawia miejsce sprawdzania "skript.zbanowani" - lista zbanowanych graczy "skript.czysty" - oczyszczenie gracza z zarzutow "skript.powod" - informacje o zbanowanym graczu "skript.unbanall" - odbanowanie wszystkich graczy 2. Komendy /ban <nick< <czas> <powod> - banowanie na czas /unban <nick> - odbanowywanie graczy /kick <nick> <powod> - kickowanie graczy /sprawdz <nick> - sprawdzanie graczy /spr - ustawia miejsce sprawdzania /czysty <nick> - oczyszczenie gracza z zarzutów /zbanowani - lista zbanowanych graczy /powod <nick> - informacje o zbanowanym graczu /unbanall - odbanowanie wszystkich graczy 3. O co chodzi ze sprawdzaniem gracza? Już wyjaśniam. Sprawdzanie gracza polega na przeteleportowaniu go do miejsca ( przedtem ustalowanego komendą /spr ). Zostanie mu wyslana wiadomość co musisz zrobić,żeby pozbyćsie zarzutów. Ma na to 10 minut. Jesli czas minie, zostanie on przeteleportowany na swoją ostatnią lokację i tam zabity, na chacie pojawi się komunikat w którym będą pokazane kordy z itemami cheatera. Ale, jeżeli gracz okaże się niewinny, administrator musi wpisac komende /czysty <nick>, żeby wyczyścić go z zarzutów. Wtedy gracz po 10 minutach zostanie przeteleportowany do swojej poprzedniej lokacji oraz przeproszony. 4. Konfiguracja #Autor: Srebrny80pl #Wersja: v0.001 #Nazwa: BansForBansXD # - Uprawnienia # "skript.ban" - banowanie na czas # "skript.kick" - kickowanie graczy # "skript.sprawdz" - sprawdzanie graczy # "skript.unban" - odbanowywanie graczy # "skript.spr" - ustawia miejsce sprawdzania # "skript.zbanowani" - lista zbanowanych graczy # "skript.czysty" - oczyszczenie gracza z zarzutow # "skript.powod" - powod bana # "skript.unbanall" - odbanowanie wszystkich command /dinekkk: trigger: send "&2~~~~~~~[ &aKomendy &2]~~~~~~~" send "&2* &a/ban <nick< <czas> <powod> &8- banowanie na czas" send "&2* &a/unban <nick> &8- odbanowywanie graczy" send "&2* &a/kick <nick> <powod> &8- kickowanie graczy" send "&2* &a/sprawdz <nick> &8- sprawdzanie graczy" send "&2* &a/spr &8- ustawia miejsce sprawdzania" send "&2* &a/czysty <nick> &8- oczyszczenie gracza z zarzutów" send "&2* &a/zbanowani &8- lista zbanowanych graczy" send "&2* &a/mute <nick> &8- mutuje/odmutowuje gracza" send "&2* &a/powod <nick> <kontakt> &8- powod bana gracza" send "&2* &a/unbanall &8- odbanowuje wszystkich" #~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[_Skript_Start_]~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~# # - Zmienne (trzymam je dla siebie) variables: {ban.%player%} = false {bany} = 0 {cheater.%player%} = false {mute.%player%} = false # - Niepotrzebna funkcja, trzymam ją dla siebie on first join: set {ban.%player%} to false # - Jednostką banowania są minuty, a to jest glowny mechanizm działania banów every 1 minute: loop {waiting::*}: if {waiting::%loop-value%} is bigger than 0: subtract 1 from {waiting::%loop-value%} if {waiting::%loop-value%} is 0: set {ban.%loop-value%} to false remove loop-value from {lista::*} remove 1 from {bany} delete {powod.%loop-value%} delete {osoba.%loop-value%} on join: set {ban.%player%} to false # - Komenda na banowanie command /ban [<offlineplayer=%player%>] [<integer>] [<text>]: trigger: player has permissions "skript.ban": argument-offlineplayer is set: argument-integer is set: argument 1 is set: if {ban.%argument-offlineplayer%} is true: send "&cGracz jest juz zbanowany!" else: add argument-offlineplayer to {waiting::*} set {ban.%argument-offlineplayer%} to true set {waiting::%offlineplayer-argument%} to integer-argument set {powod.%argument-offlineplayer%} to "%argument 3%" set {osoba.%argument-offlineplayer%} to "%player%" add offlineplayer-argument to {lista::*} add 1 to {bany} kick argument-offlineplayer due to "&cZostales zbanowany na serwerze za: &8%argument 3%" broadcast "&3%offlineplayer-argument% &3zostal zbanowany przez %player%! &8(%argument 3%&8)" else: send "&cPrzyklad: /ban <nick> <czas> <powod>" else: send "&cPrzyklad: /ban <nick> <czas> <powod>" else: send "&cPrzyklad: /ban <nick> <czas> <powod>" else: send "&cNie masz uprawnien!" # - Wyrzucanie graczy z serwera jeśli są zbanowani on connect: if {ban.%player%} is true: kick player due to "&aPrzykro nam, ale zostales zbanowany na serwerze :( Bedziesz musial poczekac %{waiting::%player%}% minut zanim dostaniesz unbana." # - Komenda na odbanowywanie command /unban [<offlineplayer>]: trigger: player has permissions "skript.unban": argument 1 is set: if {ban.%argument 1%} is false: send "&cGracz nie jest zbanowany!" else: remove argument-offlineplayer from {lista::*} delete {powod.%argument-offlineplayer%} delete {osoba.%argument-offlineplayer%} remove 1 from {bany} set {ban.%argument 1%} to false broadcast "&3%argument 1% zostal odbanowany przez %player%!" else: send "&cPrzyklad: /unban <nick>" # - Komenda pokazująca ilość zbanowanych graczy oraz ich nicki command /zbanowani: trigger: player has permission "skript.zbanowani": if {lista::*} is not set: send "&cNa serwerze nie ma zbanowanych graczy! , Chyba ktoś jest tu miękki ;P" else: send "&3Zbanowani gracze: &8[%{bany}%] &8%{lista::*}%" else: send "&cNie masz uprawnien! Idioto -,-" # - Komenda na wyrzucanie graczy command /kick [<offlineplayer>] [<text>]: trigger: player has permission "skript.kick": argument-offlineplayer is set: argument 1 is set: offlineplayer-argument is online: broadcast "&3%argument-offlineplayer% zostal wyrzucony z serwera przez %player%! &8(%argument 2%)" kick offlineplayer-argument due to "&cZostales wyrzucony z serwera za: &8%argument 2%" else: send "&cNie ma takiego gracza na serwerze! a może najpierw spójrz TAB ?" else: send "&cPrzyklad: /kick <nick> <powod>" else: send "&cPrzyklad: /kick <nick> <powod>" else: send "&cNie masz uprawnien!" # - To chyba najbardziej dopracowana funkcja w tym skrypcie, czyli sprawdzanie graczy command /sprawdz [<offlineplayer>] [<text>]: trigger: player has permission "skript.sprawdz": argument-offlineplayer is set: argument 2 is set: argument-offlineplayer is online: send "&aSprawdzanie gracza... &8(%argument-offlineplayer%)" to player send "&aJestes sprawdzany w celu wykrycia niedozwolonych modyfikacji!" to argument-offlineplayer send "&aZrob ss'y swojego menu w minecraft, folderu .minecraft. Masz na to 10 minut, inaczej zostaniesz zabity i zbanowany!" to argument-offlineplayer send "&aMozesz sie rownie dobrze przyznac od razu, wtedy kara bedzie mniejsza." to argument-offlineplayer send "&aKontakt: %argument 2%" to argument-offlineplayer set {_m.%argument-offlineplayer%} to location of argument-offlineplayer teleport argument-offlineplayer to {sprawdzanie} set {cheater.%argument-offlineplayer%} to true wait 10 minutes teleport argument-offlineplayer to {_m.%argument-offlineplayer%} if {cheater.%argument-offlineplayer%} is true: send "&cNiestety, za cheatowanie dosteniesz bana :(" to argument-offlineplayer wait 3 seconds kill argument-offlineplayer set {cheater.%argument-offlineplayer%} to false wait 10 seconds broadcast "&4Itemy cheatera leza na kordach %{_m.%argument-offlineplayer%}%!" clear {_m.%argument-offlineplayer%} else: send "&aJestes czysty, zyczymy milej gry :)" clear {_m.%argument-offlineplayer%} else: send "&cNie ma takiego gracza na serwerze!" else: send "&cPrzyklad: /sprawdz <nick> <kontakt>" else: send "&cPrzyklad: /sprawdz <nick> <kontakt>" else: send "&cNie masz uprawnien!" # - Jesli gracz lognie podczas sprawdzania pokazuje sie komunikat dla wszystkich graczy on logout: if {cheater.%player%} is true: broadcast "&4%player% wylogowal sie podczas sprawdzania niedozwolonych modyfikacji!" # - Komenda ustawiajaca miejsce do którego będą trafiać sprawdzani gracze command /spr: trigger: player has permission "skript.spr": set {sprawdzanie} to location of the player send "&aMiejsce sprawdzania ustawiono na: %{sprawdzanie}%" else: send "&cNie masz uprawnien! Idioto -,-" # - Jesli osoba sprawdzająca uważa, że gracz sprawdzany nie ma cheatow po prostu pisze ta komende command /czysty [<offlineplayer>]: trigger: player has permission "skript.czysty": argument-offlineplayer is set: argument-offlineplayer is online: if {cheater.%argument-offlineplayer%} is true: set {cheater.%argument-offlineplayer%} to false send "&aWyczysciles gracza %argument-offlineplayer% z podejrzenia o cheaty!" else: send "&cGracz nie jest podejrzany o cheaty!" else: send "&cNie ma takiego gracza na serwerze!" else: send "&cPrzyklad: /czysty <nick>" else: send "&cNie masz uprawnien! Idioto -,-" # - Mutowanie, odmutowanie graczy on chat: if {mute.%player%} is true: cancel event send "&cZostales wyciszony! Nie mozesz pisac. Było być grzecznym :P" command /mute [<offlineplayer>]: trigger: player has permission "skript.mute": argument-offlineplayer is not set: send "&7Przyklad: /mute <nick>" argument-offlineplayer is set: if argument-offlineplayer is online: if {mute.%argument-offlineplayer%} is false: set {mute.%argument-offlineplayer%} to true send "&6Wyciszyles gracza %argument-offlineplayer%!" to player send "&6Zostales wyciszony przez %player%!" to argument-offlineplayer else: set {mute.%argument-offlineplayer%} to false send "&6Odciszyles gracza %argument-offlineplayer%!" to player send "&6Zostales odciszony przez %player%!" to argument-offlineplayer else: send "&cNie ma takiego gracza na serwerze! Spojrz czasami może TAB ;-;" else: send "&cNie masz uprawnien! ... czy serio jesteś aż takim idiota?" # - Informacje o zbanowanym graczu command /powod [<offlineplayer>]: trigger: player has permission "skript.powod": argument-offlineplayer is set: {ban.%argument-offlineplayer%} is true: send "&3Gracz: &8%argument-offlineplayer%" send "&3Zbanowany na: &8%{waiting::%argument-offlineplayer%}% minut" send "&3Powod bana: &8%{powod.%argument-offlineplayer%}%" send "&3Dostal bana od: &8%{osoba.%argument-offlineplayer%}%" else: send "&cGracz nie jest zbanowany!" else: send "&cPrzyklad: /powod <nick>" else: send "&cNie masz uprawnien!" # - Komenda odbanowujaca wszystkich! command /unbanall: trigger: loop {waiting::*}: if {waiting::%loop-value%} is bigger than 0: set {ban.%loop-value%} to false remove loop-value from {lista::*} clear {lista::*} delete {powod.%loop-value%} delete {osoba.%loop-value%} broadcast "&3UnbanAll! Teraz kazdy moze wejsc na serwer! Dziękuje Srebrny80pl ;D i wbijce na rzesza.ench.pl (aby mu podziękować)" send "&cOdbanowano %{bany}% graczy." set {bany} to 0 #~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[_End_Of_Skript_]~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~#
  14. xmichuxdx

    skrypt na krzesło

    command /krzeslo: permission: krzeslo.set trigger: set {_loc} to targeted block spawn 1 arrow above {_loc} set {c::%spawned entity%} to true set block above targeted block to wooden stairs send "&9Krzeslo Zostało &4Stworzone &eSiadaj! while spawned entity exists: teleport spawned entity above {_loc} wait 1 tickor right click: clicked block is wooden stairs loop entities in radius 5 around clicked block: {c::%loop-entity%} is set if player as permission"chair.use": make player ride loop-entity while loop-entity exists if player is sneaking stop teleport player to loop-entity wait 1 tick
  15. xmichuxdx

    Skrypt na stoniarke

    command /stoniarka: permission: stoniarka.nitro trigger: give 1 end stone named "&aStoniarka" to player on break: if event-block is stone: if block 1 down event-block is end stone: wait 0.1 second set event-block to stone if event-block is end stone: cancel event set event-block to air drop end stone named "&aStoniarka" at event-block on place: if event-block is end stone: set block 1 up event-block to stone
×