Skocz do zawartości

Vampir707

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Vampir707 wygrał w ostatnim dniu 30 Czerwiec

Vampir707 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Brak

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Imię: David Nick: Vampir707 Wiek: 18 Dostępność czasowa: 2h-8h Doświadczenie: Chyba żadnego innego gracza administracja tak dobrze nie zna i nie lubi : ) Trzy razy dzierżyłem berło kidmoda, raz bobixa. Jako kidmod miałem najmniejszy wspólczynnik źle podjętych decyzji do przegranego czasu, czyli calutkie 0 złych decyzji. Umiejętności: Zarządzałem serwerem własnym kilka lat temu, mając zerowe doświadczenie i młody wiek i tak zdołałem go rozkręcić do niezłych rozmiarów (40 osób non-stop w okresie szkolnym, po szkole). Zajmowałem się absolutnie wszystkim - rekrutacją, byłem jednym z głównych budowniczych, jedynym technikiem (pluginy, sklep, obsługa minecraftowego świata), pomysłodawcą, marketingowcem (ja robiłem reklamy), policjantem, tworzyłem dosyć często różne eventy. Co do pluginów, wszystkie konfigurowałem ja, wszystko ładnie śmigało, PEXa na 11 rang skonfigurowałem w jakies 20 minut, przy abosulutnie zerowym doświadczeniu. Sądze, że jest nieźle. Pomysły: Serwer nie powinien uciekać od swoich cech charakterystycznych, czyli drop'u z rud i systemu frakcyjnego. Uważam natomiast, że serwer powinien stworzyć warunki do tego, by gracze zaangażowali się bardziej w rozrywkę. Można ku temu poczynić następujące kroki: 1) Stworzyć/znaleźć atrakcyjniejszy plugin do frakcji niż factions. Factions w żadnym stopniu nie zachęca graczy do angażowania się w grę. Można tworzyć, disbandowac, dołączać, wychodzić.. ile dusza zapragnie. Wolałbym raczej widzieć plugin, który zawiera w sobie "itemy na gildie". Przez owe itemy, trzeba się troche napracować, żeby stworzyć gildię (przez co ludzie będą nieco dłużej grać) , handel by ruszył między graczami. Ponadto, moim zdaniem, gildie powinny mieć określony teren, który można byłoby powiększać jakąś formą płatności, a nie powerem, którego można zdobyć grając na kilku multikontach, co również wydłuży czas gry na serwerze. 2) Tworzyć więcej tzw. "eventów", które urozmaiciłyby grę. Dzięki różnorakim nagrodom, można by wyrównać nieco przepaść między słabszymi a lepszymi graczami. Ponadto, eventy zwykle zachęcają graczy do gry. I nie mam tu na myśli parkourów, które potrafią strasznie irytować, ale jakieś mobareny, podbijanie zamku adminów, TeamPvP.. zawsze lepiej jak graczom sie wydaje, że administracja się stara ; ) 3) Uważam, że pomysł stworzenia "helperów" też jest całkiem niezły. Można bardziej zaangażować ludzi do tworzenia lepszego community w ten sposób. 4) I ostatnia kluczowa rzecz - marketing. Serwer ma potencjał, tylko trzeba go wykorzystywać. Serwer kompletnie nie jest reklamowany oprócz mclisty, a rynek polskiego minecrafta dalej jest niezły, a mpspot na tle konkurencji nie wygląda źle. Tylko trzeba odpowiednio zareklamować serwer, to community sie znacząco poszerzy. (więcej pomysłów mam, nie chce się nimi tutaj aż tak dzielić Dlaczego Ty: Bo gram całkiem często, z pewnością długo, większość osób też mnie zna. Potrafię być naprawdę miły i pomocny, jak się mnie nie drażni. Ponadto, mam można by powiedzieć niezły talent przywódczy, z nieszczególnym wysiłkiem potrafię wzbudzić szacunek i poważanie. (Rzesza + sojusznicy to dobry przykład). Zawsze lepiej jest mieć charyzmatycznego admina, aniżeli kogoś, kto nie wzbudza szacunku wsród graczy, którzy na niego naskakują jak wściekłe psy. Lepiej jest argumentacja uciszyć graczy, niż wyłączać czat, bo brak argumentów (kto wie o co chodzi, ten wie. wiecej wyjasnien moge dac na pw). Mam mikrofon, discorda, głos po mutacji, minecrafta, premium, skina, peleryne optifine'a.
×