Skocz do zawartości
MPspot

HunterHeadPL

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

27 Brak

O HunterHeadPL

  • Tytuł
    Nowy
  1. Mody do serwera

    najpierw zmień silnik na obsługujący mody , zależnie od paczki modów silnik będzie inny. Jeżeli jest to paczka modów prawdopodobnie jest i przypisany do niej silnik. Teraz tylko pytanie czy ten hosting ma opcję zmiany na jeden z tych silników. Inna opcja to ściągnięcie ze strony twórcy modów na serwer , możliwe że takie wykonał , i ich wgranie . Nie każdy mod można wgrać na serwer. Jest pełno poradników jak wgrywać mody , więc się rozpisywać nie będę . Jeżeli masz dostęp do FTP -> pobierz TotalCommander -> i wgraj prosto do plików.
  2. Potrzebuje pomocy z pluginem WorldGuard

    A wersja serwera 1.7.2 jaka ? Spiggot , Craftbukkit?
  3. Często zauważyć można łatwe do zniszczenia / zaclaimowania gildie. Koledzy i koleżanki , piszę ten poradnik dla was abyście jak najlepiej dostosowali gildię do swoich potrzeb. Rodzaje gildii : Tajna , pancerna , na pokaz Gildię na pokaz możemy zbudować jeżeli jesteśmy pewnie , że nie trzymamy w niej cennych itemów czy też wiemy , iż wszyscy są do nas nastawieni pokojowo i nas nie zniszczą. Gildię Tajną budujemy gdzieś daleko w miejscach gdzie jest mało zauważalna i praktycznie jej nie widać. Gildia pancerna wymaga od jej członków nieco chęci, gdyż przy budowaniu jej musimy się trochę wysilić. Poradnik poświęcę głównie tej ostatniej , choć możecie podane tricki zastosować w pozostałych. Pojęcia , które musisz znać : Chunk - teren 16 x 16 Widoczne po wciśnięciu " F3 + g " lub wpisaniu " /f sc " Claim - chunk przejęty przez czyjąś gildię Power - siła - moc danego gracza regenerowane 2 siły na godzinę gry 1.Rozmiar : po wpisaniu /f show otrzymujemy informacje o naszej gildii. Interesuje nas Land / Power / Maxpower. Przykłady: 5 / 5 / 20 - 5 terenu i 5 siły czyli jesteśmy w stanie utrzymać nasz teren. Musimy jednak pamiętać , że gdy ktoś z naszej gildii zginie to straci 2 siły i sytuacja zmieni się na: 5 / 3 / 20 - w tym wypadku jesteśmy na minusie ( Siła - Teren = Pozostała siła ) -2 . Czyli 2 terenu mogą nam w każdej chwili odebrać. 5 / 15 / 20 - według równania mamy 10 siły zapasu co jest więcej niż wystarczające . Sytuacja: Jest was 2 , oboje giniecie tracąc razem 4 siły i pozostaje wam 6 zapasu i w tym wypadku możecie spokojnie zginąć jeszcze raz , a i tak gildia przetrwa. Porady: Komenda /f status - pokazuję nam siłę każdego z naszych towarzyszy oraz kiedy ostatnio byli obecni . Pamiętaj gildia jest silna tak jak wszyscy wasi członkowie. Dopilnuj aby każdy z twoich towarzyszy miał tej siły jak najwięcej. Musimy dopasować rozmiar naszej gildii do naszych potrzeb oraz do naszego powera. Najlepiej gdy budujemy ją jako kwadrat czy prostokąt. 2. Teren : Jeżeli znajdziemy odpowiadający nam teren ( dostęp do bagien , oceanu , czy pustyni - to już zależy od waszych preferencji ) musimy podjąć już decyzję czy łączymy się z inną gildią czy jednak damy radę zebrać własną zgraną ekipę. Porady: Komenda /f map - zerknięcie na mapę chunków Komenda /f map on , /f map off - włączenie / wyłączenie aktualizującej się mapy chunków Musimy upewnić się , że mamy wystarczająco miejsca na budowę naszej gildii i żaden inny claim nam nie będzie przeszkadzał Dobrze jest wybrać teren na , którym respi się jakiś ciekawy mob lub jest dobry dostęp do surowców. 3. Claimowanie: Najważniejszy etap budowy naszej gildii. Porady: Zaczynamy wciskając " F3 + g " lub " /f sc " - ukażą nam się granice chunków Wpisujemy "/f map on " - aby mieć oko na claimy , które tworzymy Zaczynamy claimować od środka kończąc na brzegach Claimujemy jeden teren wpisując " /f claim one " lub claimujemy automatycznie wpisując "/f claim auto" . Tą samą komendą wyłączamy automatyczne claimowanie. 4. Budowa: Ochronne mury i pancerny środek Porady: Pokolei podane najsilniejsze ściany : Wodna - Uchroni nas przed eksplodującym tnt choć nie zawsze , warto jest zrobić kilkuwarstwową ścianę aby uchronić się w pewnym stopniu przed witherem Samonaprawiająca się - ściana kamienna , która po zniszczeniu naprawia się sama ( budowanie jej wymaga czasu , lecz mało surowców ) Kowadłowa - bardzo kosztowna chyba , że macie farmę żelaza Piaskowa - tania , dobra lecz budowa jej jest czasochłonna Obsidianowa - mocna , idealnie nadaje się na środek gildii ze względu na ciężkość wydobycia tego budulca Półpłytkowa - dla trudniejszych przeciwników , którzy wysadzają was armatą hybrydową ( tnt + piasek ) Pajęczynowa - również przeciwko piaskowym armatą Lawowa - łatwa w wykonaniu , ogranicza widoczność , spala creepery Zwykły mur - w połączeniu z ścianą wodną bardzo dobra ochrona , choć na trudniejszych wrogów przydaje się kilka takich warstw Podczas budowy murów musimy już przypuszczać ilu będziecie mieć członków i jak wielka będzie baza Aby mury były jak najmocniejsze powinny być wybudowane od samej góry do samego dołu. Aby nikt jaskiniami was nie wysadził. Zostawiamy kratkę na samym końcu tak dla bezpieczeństwa i na przyszły mur. Gildia powinna być jak najmniejsza , a mury jak najmocniejsze. Jeżeli poradnik czegoś nie zawiera. Postaram się dodać. Masz uwagi ? Skomentuj. Podobało się? Daj +. Chciałbyś coś jeszcze wiedzieć na temat Frakcji? Mogę napisać część dalszą. YO!
×