Skocz do zawartości

Kruku

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Kruku w dniu 24 Marca 2017

Użytkownicy przyznają Kruku punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kruku's Achievements

Nowy

Nowy (1/14)

3

Reputacja

  1. "Wystaczy napisać skrypt." Let's do this! Właściwie to poradziłem sobie trochę na około bo o pisaniu skryptów wiem mniej więcej tyle co świnia o gwiazdach, ale dałem radę. Działa to tak: Stworzyłem skrypt na podstawie innego (w sumie z bazy zostały tylko 3 tytułowe linijki :P), który pozwala dawać specjalny przedmiot. Jest to butelka z wodą nazwana np. wywarem. Po jej wypiciu otrzymujemy informację o aktywacji efektu keepinventory. Skrypt nadaje graczowi grupę "keep" oraz grupę "giveback" Umiera: Jeśli nie należy do grupy "keep" - nic się nie dzieje Jeśli należy do grupy "keep" skrypt wykonuje Clear drops i zdejmuje grupę "keep". (teraz wchodzi plugin InvRecover) Dopiero po kliknięciu respawn skrypt rozpoznaje, czy gracz należy do grupy "giveback". Jeśli tak to: execute console command "/ir %player%" i zdejmuje "giveback". Jeśli nie, nie robi nic. Jedyny efekt uboczny to taki, że op nie dropi niczego, ale traci itemy. Odzyskać je może po wpisaniu /ir dzięki InvRecovery. Stare jakieśtam przysłowie mówi: umiesz liczyć? Licz na siebie! Dzięki za pomoc jutro podeślę ten skrypt. http://pastebin.com/VfiPtehh
  2. SingShop mamy, ale nie znaleźliśmy nawet podobnej opcji. Pod względem aktywacji dla konkretnego gracza znalazłem chyba rozwiązanie: Item.Player.Consume.Event definiujemy po zjedzeniu czego ma się coś stać i Event.result co się dzieje po spełnieniu warunków Analogicznie musiałbym znaleźć argument który robi coś po śmierci by efekt keepInventory znikał po śmierci. Nie mam jednak jeszcze zielonego pojęcia jak to skonfigurować. Znalazłem też plugin InvRecover i trzeba go jakoś połączyć z tym co napisałem wyżej.
  3. Witam, Poszukuję pluginu, który pozwalałby na włączanie u graczy zachowywania zawartości ekwipunku po śmierci (tak wiem, że można to ustawić w gamerule) Problem polega na tym, że chcemy by gracze mieli możliwość włączenia takiej funkcjonalności tylko dla siebie po użyciu jakiegoś specjalnego itemu. Przykładowo: 1. Gracz otrzymuje butelkę o nazwie "Wywar Nieśmiertelności" 2. Wypija zawartość czym włącza sobie funkcję nie tracenia itemów po śmierci (tylko dla siebie). 3. Ginie i jego ekwipunek do niego wraca, gdy kliknie "restart" 4. Przy następnej śmierci (bez picia "wywaru") już traci itemy (czyli efekt ma być jednorazowy). Z tego co słyszałem taka możliwość istnieje (wręcz widziałem ją na jednym serwerze) i jest ona ściśle powiązana z nazwą przedmiotu ale nie mam pojęcia jak wyszukać odpowiedni plugin. Bardzo prosiłbym o pomoc, Z poważaniem, Kruku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...