Tryton 36 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2017 Krótki poradnik dotyczący instalacji modów na serwerze ARK, głównie w oparciu o dostępne opcje w panelu hostungu hostandplay.pl 1. Wybierz mody do instalacji ze strony Aby zobaczyć link musisz się zalogować. oraz zapisz ich ID. ID moda znajdziesz w jego adresie, np. mod Structures Plus posiada link Aby zobaczyć link musisz się zalogować. a jego ID to 731604991. 2. Dodaj do pliku /ShooterGame/Saved/Config/LinuxServer/GameUserSettings.ini wpis o aktywacji modów w sekcji [ServerSettings] dodaj ActiveMods=IDMOD, przykład: Cytuj [ServerSettings] ServerCrosshair=True RCONEnabled=True RCONPort=123123 TheMaxStructuresInRange=10500.000000 OxygenSwimSpeedStatMultiplier=1.000000 StructurePreventResourceRadiusMultiplier=1.000000 RaidDinoCharacterFoodDrainMultiplier=1.000000 PvEDinoDecayPeriodMultiplier=1.000000 KickIdlePlayersPeriod=3600.000000 PerPlatformMaxStructuresMultiplier=1.000000 AutoSavePeriodMinutes=30.000000 ListenServerTetherDistanceMultiplier=1.000000 MaxTamedDinos=5000.000000 RCONServerGameLogBuffer=600.000000 AllowHitMarkers=TrueActiveMods=731604991 Jeśli chcesz dodać kilka modów, po prostu dopisuj je po przecinku, przykład: Cytuj [ServerSettings] ServerCrosshair=True RCONEnabled=True RCONPort=123123 TheMaxStructuresInRange=10500.000000 OxygenSwimSpeedStatMultiplier=1.000000 StructurePreventResourceRadiusMultiplier=1.000000 RaidDinoCharacterFoodDrainMultiplier=1.000000 PvEDinoDecayPeriodMultiplier=1.000000 KickIdlePlayersPeriod=3600.000000 PerPlatformMaxStructuresMultiplier=1.000000 AutoSavePeriodMinutes=30.000000 ListenServerTetherDistanceMultiplier=1.000000 MaxTamedDinos=5000.000000 RCONServerGameLogBuffer=600.000000 AllowHitMarkers=TrueActiveMods=731604991,123123123,234234234,345345345345,456456456 3. Do pliku /ShooterGame/Saved/Config/LinuxServer/Game.ini dodaj listę modów, przykład: Cytuj [ModInstaller] ModIDS=731604991 ModIDS=123123123 ModIDS=234234234 ModIDS=345345345345 ModIDS=456456456 4. Do linii startowej serwera dopisz -automanagedmods aby aktywować moduł automatycznej instalacji i aktualizacji, przykład: Cytuj ./ShooterGameServer "TheIsland?listen?QueryPort=27015?Port=123123?RCONEnabled=true?RCONServerGameLogBuffer=600?RCONPort=123123" -servergamelog -automanagedmods 5. Gotowe. Mody powinny przy uruchomieniu serwera automatycznie wgrywać się do katalogu /ShooterGame/Content/Mods Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kubarybi 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2017 Mi nie działa:( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hancerGB 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2018 (edytowany) Hey, mody u mnie na VPS działają, wystarczyło dopisać te linijki do conf. I chyba mapy tak samo trzeba dopisać może ktoś podać co. Pozdrawiam Edytowano Styczeń 19, 2018 przez hancerGB Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tryton 36 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2018 Automatyczny instalator modów działa tylko przy wgranym steamcmd do odpowiedniego katalogu. Plik w bashu z instrukcja instalacji steamcmd znajduje się w katalogu głównym serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
panczerwiec 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2018 nie dziala serwer sie nie wlacza :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kubarybi 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2018 Mam ten sam problem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach