caplx Napisano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 (edytowane) Instalacja: Plugin można pobrać z strony: Aby zobaczyć link musisz się zalogować. Wybieranie odpowiedniej wersji pluginu pod własny silnik. Cała lista dostępnych wersji: Aby zobaczyć link musisz się zalogować. Gdy już mamy odpowiednią, pobieramy... Następnie wchodzimy w nasze pliki serwerowe Pobrany plik dodajemy do folderu "plugins" Ważne jest aby RESETOWAĆ serwer! A nie używać /reload Plugin jest gotowy do pracy! Najbardziej przydatne komendy: /plotme auto - Szuka wolnej działki i automatycznie daje ją graczu /plotme claim - Jeśli gracz stoi na wolnej działce plugin daje mu ją /plotme home - Teleportuje gracza do jego działki /plotme add - Dodaje gracza do działki /plotme remove - Usuwa gracza z działki /plotme deny - Blokuje wstęp gracza na działkę /plotme undeny - Odblokowuje wstęp gracza na działkę /plotme buy - Kupuje działkę /plotme sell - Sprzedaje działkę /plotme auction - Oddaje działkę na aukcje /plotme dispose - Porzuca działkę /plotme clear - Czyści działkę Reszta komend oraz permissions dostępna: Aby zobaczyć link musisz się zalogować. Konfiguracja: worlds: plotworld: > Nazwa świata PlotAutoLimit: 100 > Ilość działek przejętych za pomocą /plotme auto PathWidth: 7 > Szerokość działki razem ze ścianami PlotSize: 32 > Wielkość działki. Domyślnie jest to ustawione na 32x32 BottomBlockId: '7' > Blok na dnie świata. Domyślnie jest to bedrock WallBlockId: '44' > Ściany działki, Domyślnie jest to Stone-Slab PlotFloorBlockId: '2' > Blok na samej górze działki PlotFillingBlockId: '3' > Bloki pomiędzy dnem a górą działki RoadMainBlockId: '5' > Główny blok drogi RoadStripeBlockId: '5:2' > Kolejny blok używany do drogi RoadHeight: 64 DaysToExpiration: 7 > Dni po których działka wygaśnie. Jeśli wpiszemy 0 działka nigdy nie wygaśnie ProtectedBlocks: > Lista chronionych bloków. Właściciele innych działek nie mogą otwierać ich... itd - 54 - 61 - 62 - 120 - 94 - 93 - 84 - 25 - 355 - 118 - 117 - 138 - 140 - 145 PreventedItems: > Przedmioty których nie można używać na czyjejś działce - '351:15' - '259' - '328' - '343' - '342' - '333' ProtectedWallBlockId: '44:4' > Blok ściany gdy działka jest chroniona ForSaleWallBlockId: '44:1' > Blok ściany gdy działka jest na sprzedaż AuctionWallBlockId: '44:1' > Blok ściany gdy działka jest na aukcji AutoLinkPlots: true > Jeżeli jest ustawione na true działki są "połączone" DisableExplosion: true > Jeżeli ustawimy na true wybuchy zostaną wyłączone DisableIgnition: true > Jeżeli ustawimy na true ogień zostanie włączony economy: > Lista konfiguracji ekonomii. Do tego potrzebny plugin Vault UseEconomy: false > Czy ekonomia ma być włączona CanPutOnSale: false > Jeśli ustawimy na true gracze mogą sprzedać działki innym graczom CanSellToBank: false > Jesli ustawimy na true gracze mogą sprzedać działki do banku RefundClaimPriceOnReset: false > Jeśli ustawimy na true do graczy wracają pieniądze przy resecie działki RefundClaimPriceOnSetOwner: false > Jeśli ustawimy na true do graczy wracają pieniądze przy zmianie właściciela za pomocą komendy /plotme setowner ClaimPrice: 0.0 > Opłata za zajęcie działki ClearPrice: 0.0 > Opłata za zresetowanie działki AddPlayerPrice: 0.0 > Opłata za dodanie gracza do działki DenyPlayerPrice: 0.0 > Opłata za zablokowanie gracza w działce RemovePlayerPrice: 0.0 > Opłata za usunięcie gracza z działki UndenyPlayerPrice: 0.0 > Opłata za odblokowanie gracza w działce PlotHomePrice: 0.0 > Opłata za /plotme home CanCustomizeSellPrice: false > Jeśli ustawimy na true gracze mogą wybrać cenę sprzedaży działki SellToPlayerPrice: 0.0 > Domyślna cena sprzedaży działki SellToBankPrice: 0.0 > Cena sprzedaży działki do banku BuyFromBankPrice: 0.0 > Cena kupienia działki od banku AddCommentPrice: 0.0 > Cena za dodanie komentarza BiomeChangePrice: 0.0 > Cena za zmianę biomu ProtectPrice: 0.0 > Cena za ochronę działki DisposePrice: 0.0 > Cena za porzucenie działki usemySQL: false mySQLconn: jdbc:mysql://localhost:3306/minecraft mySQLuname: root mySQLpass: password globalUseEconomy: false > Jeśli ustawimy na true światy z ustawionym UseEconomy używają ekonomii AdvancedLogging: false > Zapisuję zmiany w działce, przejmowanie, porzucanie, dodawanie i usuwanie graczy itp Language: english allowWorldTeleport: true > Jeśli ustawimy na true gracze mogą przenosić się na swoją działkę pomiędzy światami defaultWEAnywhere: false > Gracze z permisją plotme.admin.weanywhere mogą używać WorldEdit na każdej działce auto-update: false allowToDeny: true > Jeśli ustawimy na true gracze mogą blokować innych graczy na swojej działce Świat działkowy: Jeśli masz z tym problem, kliknij w link na dole! Edytowane 16 Grudnia 2016 przez caplx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoobLenny Napisano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Dnia 16.12.2016 o 14:31, caplx napisał: /plotme deny - Blokuje wstęp gracza na działkę Popraw czcionkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gabixdev Napisano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 PlotSquared lepszy, ale to dla elity :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.