Skocz do zawartości

XiePandora v2 - Nowe puszki pandory/pierozki


Xierip

Rekomendowane odpowiedzi

XiePandora
Wersja: 1.7 - 1.11.2


Witam, znalazłem czas to i udostępniam nową Pandorę/Pierożki.


Co posiadaja?


Schematy z WorldEdita/McEdita
Własne struktury
Wykonywanie komend
Spawnowanie mobów
Drop przedmiotów
Give dla: grupy/gracza/wszystkich
Give o określonej godzinie, ilości graczy, grupy


Komendy

/xiepandoraadmin:

Opis: Komenda do give oraz przeladowania

Aliasy: xpa, pandoraadmin

Użycie:

/xpa give <ilość> all <- give dla wszystkich

/xpa give <ilość> group <grupa> <- give dla grupy

/xpa give <ilość> player <nick> <- give dla gracza

/xpa reload all <- przeładowanie wszystkich configów (rewards.yml, config.yml, messages.yml)

/xpa reload rewards <- przeładowanie nagród i głownego configu (rewards.yml, config.yml)

/xpa reload messages <- przeładowanie wiadomości (messages.yml)

 

/xiepandora:

Opis: Komenda wyświetlająca drop z pandory

Aliasy: pandora, xpandora, pierozek, pierozki

Użycie:

/pandora <- pokazuje drop

 

Konfiguracja

Jeśli chodzi o paczki nagród to możemy dodać max 54 (ograniczenie wynikające z ilości slotów w inventory, chyba ze nie dodamy ich do wyświetlanych)  (tylko jedna z paczek może "dropnąć" na raz), a jeśli o nagrody w nich to max 53, czyli łącznie 2862 widocznych nagród. I nieskończoność niewidocznych pod /pandora.

 

Xierip:
  XiePandora:
    Drop:
    #nazwa sekcji, kazda musi byc unikalna, oraz być najlepiej zwyklym stringiem (opcja widoczna tylko dla osoby konfigurujacej)
      drop1:
        chance: 30
        #Nazwa paczki nagrod ktora bedzie wyswietlona na chacie
        name: "&7Przyklad"
        #wyswietlenie (niewymagane) jesli go nie bedzie to paczka nagrod nie wyswietli sie pod /pandora, lecz bedzie mozliwa do wydropiena
        display:
          id: 57
          amount: 1
          name: "&7Sciana z itemami i mobami"
          lore:
            - "&7Szansa: &c{CHANCE}"
            - "&7Kliknij, aby zobaczyc podnagrody"
        #sekcja nagrod w paczce
        rewards: [...]

W sekcji "rewards" umieszczamy właściwe nagrody (tutaj nagród może wypaść kilka na raz)
 
Format używany w każdej nagrodzie:
 

        rewards:
          # "podstawa_kazdej_nagrody" <- nazwa sekcji nagrody w paczce, musi byc unikalna, oraz być najlepiej zwyklym stringiem (opcja widoczna tylko dla osoby konfigurujacej)
          podstawa_kazdej_nagrody:
            #wyswietlenie (niewymagane) jesli go nie bedzie to nagroda nie wyswietli sie pod "/pandora" po przejsciu w paczke nagrod, lecz dalej bedzie mozliwa do wydropienia
            display:
              #(wymagane)
              id: 35
              #(niewymagane) [domyslnie 0]
              data: 3
              #(niewymagane) [domyslnie 1]
              amount: 5
              #(niewymagane)
              name: "&7Dziwny item"
              #(niewymagane)
              lore:
                - "&7Szansa: &c{CHANCE}"
              #(niewymagane)
              enchants:
                thorns: 50
            #typ dropu [item, mobs, schematic, structure, commands]
            type: ...
            #szansa na drop przedmiotu
            chance: 50
            #konfiguracja danego typu...

 
 
Na tą chwilę rozróżniamy typy nagród:

  • item - zwykły item zdefiniowany w configu dodawany do ekwipunku gracza, bądź wyrzucany na ziemię jeśli gracz ma pełne eq
        rewards:
          dziwny_item:
            display:
              id: 35
              data: 3  
              amount: 5              
              name: "&7Dziwny item"
              lore:
                - "&7Szansa: &c{CHANCE}"
              enchants:
                thorns: 50
            type: item
            chance: 50
            item:
              #konfiguracja taka sama jak przy "display"
              id: 35
              data: 3
              amount: 5
              name: "&7Dziwny item pokazujacy opcje konfiguracji"
              lore:
                - "&7Patrz - To jest lore."
                - "&7A to jest kolejna linijka"
                - "&7Takich linijek mozesz"
                - "&7zrobic duzo"                
            #enchanty (niewymagane)
              enchants:
              #nazwa_enchantu: moc
                thorns: 10
                unbreaking: 10
  • mobs - moby które mogą zostać zespawnowane wokół gracza, bądź w miejscu postawienia Puszki Pandory
          rewards:
            display:
              id: 397
              amount: 2
              name: "&7Inwazja pigzombie"
              lore:
                - "&7Szansa: &c{CHANCE}"
                - "&7Kliknij, aby zobaczyc podnagrody"
            type: mobs
            chance: 70
            mobs:
              pig_zombie:
                #0-10 [domyslnie 0] (0 = zespawnowanie mobow w miejscu polozenia Puszki Pandory) (niewymagane)
                distance: 5
                #(niewymagane) [domyslnie 1]
                amount: 6
                #(niewymagane)
                armor:
                  #leather, gold, iron, diamond (wymagane jesli uzywamy sekcji armor)
                  type: gold
                  #(niewymagane)
                  enchants:
                    thorns: 2
                    protection: 5
                    unbreaking: 2
                    fire_protection: 1
                #(niewymagane)
                hand:
                  id: 267
                  enchants:
                    sharpness: 5
                    fire: 2
                    unbreaking: 3     
  • structure - struktura która ustawia bloki według jej zdefiniowania w configu (taka biedna wersja schematu z mcedita/worldedita)
        rewards:
          sciana:
            display:
              id: 41            
              name: "&7Sciana z blokow zlota i stone"
              lore:
                - "&7Szansa: &c{CHANCE}"
            type: structure
            chance: 50
            #X:Y:Z-ID
            structure:
              - "1:0:1-1"
              - "1:1:1-41"
              - "1:2:1-41"
              - "1:3:1-41"
  • commands - wykonywanie komend z poziomu konsoli
        rewards:
          vip:
            display:
              id: 283
              amount: 1
              name: "&9VIP"
              lore:
                - "&7Szansa: &c{CHANCE}"
                - "&7Ranga &9VIP&7 na"
                - "&730 dni!"                
            type: commands
            chance: 10
            #lista komend
            commands:
              - "say &7Gracz &2[NICK]&7 wylosowal range &9VIP&7 na 30 dni!"
              - "pex user [NICK] group set vip * 30d"
  • schematic - schemat wrzucony do /plugins/XiePandora/schematics/
        rewards:
          schemat_z_WE_lub_McEdita:
            display:
              id: 41
              name: "&7Pulapka"
              lore:
                - "&7Szansa: &c{CHANCE}"
            type: schematic
            chance: 50
            #czy powietrze z schematu ma zostac wklejone
            pasteAir: true
            #nazwa pliku schematu w /XiePandora/schematics (plik.schematic)
            file: "pulapka"   

Główny config:
 

Xierip:
  XiePandora:
    Inventory:
      name: "&cItemy z pandory"
      nameSub: "&cItemy z tej sekcji"
      backButton:
        id: 35
        data: 14
        name: "&cWroc"
        lore:
          - "&cKliknij aby wrocic do glownego menu!"
    Pandora:
      id: 49
      name: "&2Puszka_Pandory"
      lore:
        - "&aKryje przyjemne jak i mroczne nagrody!"
    TimeGive:
      #godzina 16:00, 1 puszka pandory dla wszystkich
      "16-00":
      #godzina 16:15, 2 puszki pandory dla grupy "Vip" jesli jest minimum 1 gracz online
      "16-15":
        #grupa z permissi, domyslnie wszyscy gracze (niewymagane)
        group: Vip
        #ilosc [domyslnie 1] (niewymagana)
        amount: 2
      #godzina 17:00, 5 puszek pandory dla grupy Svip jesli jest minimum 3 graczy online
      "17-00":
        #grupa z permissi, domyslnie wszyscy gracze (niewymagane)
        group: Svip
        #ilosc [domyslnie 1] (niewymagana)
        amount: 5
        #minimalna ilosc graczy (niewymagana)
        minOnline: 50

 
I wiadomości:

Xierip:
  XiePandora:
    Messages:
     #jesli tresc wiadomosci zmienimy na "off" to nie bedzie wyswietlana, lub mozesz ja po prostu usunac, kazda wiadomosc moze byc lista lub pojedynczym stringiem 
      bc-open_pandora: "&cGracz &2{PLAYER} &cotworzyl puszke pandory i otrzymal&7: &2{DROP}"
      bc-give_all:
        - "&7"
        - "&cKazdy gracz otrzymal &2{AMOUNT} szt&7. &cpuszek pandory"
        - "&7"
      info-open_pandora: "&cOtworzyles puszke pandory i otrzymales&7: &2{DROP}"
      #info-give_all: "&aOtrzymales {AMOUNT} szt pandory"
      #info-give_group: "&aOtrzymales {AMOUNT} szt pandory"
      info-give_all: "off"
      info-give_group: "off"
      info-give_player: "&COtrzymales &2{AMOUNT} szt&7. &cpuszek pandory"
      auto-pandora-give_all:
        - "&7"
        - "&cWybila godzina &2{TIME}&7, &ckazdy gracz otrzymuje &2{AMOUNT} &cszt&7. &cpuszek pandory"
        - "&7"
      auto-pandora-give_group:
        - "&7"
        - "&cWybila godzina &2{TIME}&7, &ckazdy o randze &2{GROUP} &cotrzymuje &2{AMOUNT} &cszt&7. &cpuszek pandory"
        - "&7"

Pobierz

Aby zobaczyć link musisz się zalogować.

Skan

Aby zobaczyć link musisz się zalogować.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

bym go zreversowal ale juz pozno i mi sie nie chce...

ocenic nie moge bo ani nie uruchamialem, a kod to taki srednio czytelny jest...
 

A do autora: Chroni to co prawda przed dziecmi, ale np. szyfrowanie stringow jest bardzo proste do usuniecia, a dla kogos bardziej ogarnietego odczytanie kodu nie stanowi problemu.

Wnioski po przejrzeniu (bytecode):

- Allatori? xDDDDD

- zostawiles po sobie pom.xml

- ++ za lomboka

- ++ za jave 8

- ++ za spigot 1.11

- ekhm...

<configuration>
    <outputDirectory>/home/xierip/plugins</outputDirectory>
</configuration>

- nie ma tu smiecia, smialo sciagajcie

- czemu uzywasz json-simple zamiast GSON?

- unikaj static, dzieci robia wszystko reloadem...

Edytowane przez gabixdev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.06.2017 o 01:20, gabixdev napisał:

bym go zreversowal ale juz pozno i mi sie nie chce...

ocenic nie moge bo ani nie uruchamialem, a kod to taki srednio czytelny jest...
 

A do autora: Chroni to co prawda przed dziecmi, ale np. szyfrowanie stringow jest bardzo proste do usuniecia, a dla kogos bardziej ogarnietego odczytanie kodu nie stanowi problemu.

Wnioski po przejrzeniu (bytecode):

- Allatori? xDDDDD

- zostawiles po sobie pom.xml

- ++ za lomboka

- ++ za jave 8

- ++ za spigot 1.11

- ekhm...


<configuration>
    <outputDirectory>/home/xierip/plugins</outputDirectory>
</configuration>

- nie ma tu smiecia, smialo sciagajcie

- czemu uzywasz json-simple zamiast GSON?

- unikaj static, dzieci robia wszystko reloadem...

Przed dziecmi się bronie :D Bo 99% podpierd*laczy kodu nie potrafi go oczyścić, pomijając fakt że jest strasznie nie czytelny, reloady mnie nie obchodzą, jesli coś sie "zepsuje" to po prostu jego wina, yep allatori, z ciekawości o co chodzi z outputDirectory? :D
json-simple <- to od bStats czyli gotowa klasa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...