Skocz do zawartości

Skrypt nie działa poprawnie


Czolg1

Rekomendowane odpowiedzi

Co robie źle?

command /atackspeed <player>:
    permission: lol.*
    trigger:
        set {%arg%.z} to false
        set {%arg%.y} to "{%arg%.x} seconds" parsed as timespan
        wait {%arg%.y}
        send "ok" to arg
        set {%arg%.z} to true

Mam wypisane zmienne w variables. Przy reload nie wyskakuje błędów. Problemem jest ze zmienna {%arg%.x} = 10, a {%arg%.y} = 0 nie wiem czym to jest spowodowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Czolg1 napisał:

variables:

    {%player%.z} = true
    {%player%.y} = 0
    {%player%.x} =0

jeszcze mam komende która zmienia {%player%.x}, ale to działa

Podaj CALY kod ale taki caly w jednym. Bedzie prościej przyjrzec sie a tak trzeba latac ta myszka po ekranie ( pfu palcem bo ekranie telefonu xD )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, TheSrebrny80pl napisał:

Podaj CALY kod ale taki caly w jednym. Bedzie prościej przyjrzec sie a tak trzeba latac ta myszka po ekranie ( pfu palcem bo ekranie telefonu xD )

 

11 godzin temu, pepq_ napisał:

Może spróbuj: %{%arg%.x}%  przy ustawianiu Y, dawno z skryptami nie miałem spotkania więc mogę się mylić ;)

Zmieniłem skrypt na:

variables:
    {%player%.x} = "0 seconds"
    {%player%.test} = true
    {%player%.y} = 0

command /atackspeed <player>:
    permission: lol.*
    trigger:
        set {%arg%.test} to false
        set {%arg%.x} to "%{%arg%.y}% seconds"
        send "%{%arg%.x}% %{%arg%.y}%" to arg
        wait "{%arg%.x}" parsed as timespan
        send "ok" to arg
        set {%arg%.test} to true

 

Nie wywala błędów, już zmienia zmienną {%arg%.x} (nie jest = 0, tylko np.1 seconds problem jest że nie czyta linijki z wait "{%arg%.x}" parsed as timespan i

send "ok" to arg
set {%arg%.test} to true

Edytowane przez Czolg1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 10.09.2017 o 09:09, Czolg1 napisał:

 

Zmieniłem skrypt na:

variables:
    {%player%.x} = "0 seconds"
    {%player%.test} = true
    {%player%.y} = 0

command /atackspeed <player>:
    permission: lol.*
    trigger:
        set {%arg%.test} to false
        set {%arg%.x} to "%{%arg%.y}% seconds"
        send "%{%arg%.x}% %{%arg%.y}%" to arg
        wait "{%arg%.x}" parsed as timespan
        send "ok" to arg
        set {%arg%.test} to true

 

Nie wywala błędów, już zmienia zmienną {%arg%.x} (nie jest = 0, tylko np.1 seconds problem jest że nie czyta linijki z wait "{%arg%.x}" parsed as timespan i

send "ok" to arg
set {%arg%.test} to true

Juz naprawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Endrju zmienił tytuł na Skrypt nie działa poprawnie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...