Lord128 Napisano 3 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Września 2017 variables: {walka.%player%} = false {ban.%player%} = false on damage of player: if {walka.%victim%} is false: set {walka.%victim%} to true wait 17 second set {walka.%victim%} to false on command "/schowek": if {walka.%player%} is true: cancel event send "&cJestes podczas walki! Nie mozesz uzyc tej komendy!" on command "/repair": if {walka.%player%} is true: cancel event send "&cJestes podczas walki! Nie mozesz uzyc tej komendy!" on join: set {walka.%player%} to false on rightclick on ender chest: if {walka.%player%} is true: cancel event send "&cJestes podczas walki! Nie mozesz uzyc enderchesta!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EgRoS Napisano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Września 2017 Nie zainicjowales nigdzie: {ban.%player%} = false I skąd gracz ma wiedzieć czy właśnie skończyła mu się walka? Nawet jak lognie to go nie zabije :> użyteczność: 4/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.