Skocz do zawartości
MPspot
xN0MANDx

BungeeCord - Podstawy - Konfiguracja i Łączenie!

Recommended Posts

BungeeCord [Pobierz]

[Konfiguracja I Łączenie]

Podstawowe informacje:

- BungeeCord sluży do laczenia serwerów z silnikiem Spigot.

- Polaczenie serwerów wymaga co najmniej 2 serwerów - lobby (serwer lączący) i tryb (serwer z którym będziemy się laczyć przez lobby).

 

Konfiguracja:

1. Wchodzimy w pliki serwera każdego którego chcemy podlączyć i otwieramy spigot.yml i bukkit.yml.

2. W spigot.yml linijka okolo/lub 32 - bungeecord: false ---> true (Zmieniamy na true aby nie można bylo wbijać na serwer omijając bungeecord)

3. W bukkit.yml linijka okolo/lub 23 -   connection-throttle: 4000 ---> -1 (Zmieniamy na -1 aby normalnie można bylo laczyć się z serwerem bez dolączania co pewien czas itp)

4. Czas na konfiguracje bungeecord skoro serwery są gotowe, czyli wchodzimy w pliki bungeecord.

5. W spoilerze poniżej (rozwiń):

Spoiler

ip_forward: true # (Ustawiamy z false na true, bo inaczej ludzie będą mieli to samo ip (sieci) co będzie mialo okropne skutki.)
network_compression_threshold: 256
stats: 5fbf6d1d-27c5-4e5c-9a1c-f5c014667de3
groups:
  NickAdmina: # (Nick osoby a poniżej ranga, która daje uprawnienia na każdym serwerze podlączonym pod sieć z zakresu komend bungeecord. Uprawnienia nisko.)
  - admin
servers:
  lobby:
    address: 123.12.123.123:12345 # (Adres ip + port cyfrowe serwera lobby)
    restricted: false
    motd: 'Lobby'
  Serwer1:
    address: 123.123.123.123:12346 # (Adres ip + port cyfrowe serwera 1)
    restricted: false
    motd: Serwer1
  Serwer2:
    address: 123.123.123.123:12347 # (Adres ip + port cyfrowe serwera 2)
    restricted: false
    motd: Serwer 2
timeout: 30000
player_limit: 100 # (Limit graczy polączonych z siecią w tym samym czasie nie patrząc na sloty, które nic nie znaczą w bungeecord.)
listeners:
- max_players: 1000 # (Sloty serwera widoczne, ale będzie moglo wbić tyle osób ile jest w player_limit i tak.)
  fallback_server: lobby # (Nazwa która podaliśmy powyżej do jednych z serwerów, który będzie stanowić nam jako lobby sieci)
  host: 0.0.0.0:12345
  bind_local_address: true
  ping_passthrough: false
  tab_list: GLOBAL_PING
  default_server: lobby # (Serwer z którym będzie nas lączyć po wejściu na sieć serwerów najpierw)
  tab_size: 60
  force_default_server: true
  motd: '&a&m[=====]&r  &6&l&oSieć Serwerów &b&l&o[1.7-1.8]  &a&m[=====]' # (Motto serwera, czyli motd widoczne na liście serwerów)
  query_enabled: true
  query_port: 12345
  forced_hosts: # (To nas nie interesuje)
permissions:
  admin:
  - bungeecord.command.server
  - bungeecord.command.list
  - bungeecord.command.alert
  - bungeecord.command.end
  - bungeecord.command.ip
  - bungeecord.command.reload
  - bungeemotd.set
  - bungeemotd.reload
online_mode: false
log_commands: false
disabled_commands:
- disabledcommandhere
connection_throttle: 4000

(Konfiguracja mniej więcej z moich serwerów dlatego napisalem 123.123 itp w ip itp (tam wpisujecie swoje))

6. Teraz restartujemy wszystkie serwery i bungeecord aby zapisalo się wszystko.

7. Teraz wystarczy bawić się pluginami, skryptami itp aby wszystko funkcjonowalo) standardowa komenda dla admina do laczeń się z serwerami to na lobby poprzez zalogowanie bungeecord'em /server NazwaSerwera np: /server Serwer1 (Ja na swoich serwerach robilem w skript+wildskript laczenie się z serwerami tak aby graczowi nie trzeba bylo dawac uprawnień do komendy /server)

INFO: Niektóre pluginy wgrywamy na lobby, a niektóre do bungeecord (w folderze plugins) ,żeby ktoś przykladowo nie wgral pluginu skript + wildskript do bungeecord'a zamiast do lobby :)

 

I tak oto bungeecord już dziala w zakresie podstawowym.

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziwne, mam ustawione tak samo wszystko (tylko z moimi serwerami xd) ale, nie moge wbić z powodu ip_forward. Niby mam to na TRUE, ale nwm o co chodzi. Dało by rade jakis poradnik do tego?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×