Skocz do zawartości

Dodanie autowiadomości do skryptu


Dex0x0

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mógłby ktoś mi przemienić ten skrypt aby wiadomość o wpisaniu kodu (jest o event) wyświetlała się co 30 minut? No i jeszcze aby po wpisaniu poprawnego kodu dawało graczowi item (niech na przykład będzie to po prosty "stone"). Próbowałem to zrobić sam ale kompletnie mi to nie wychodziło. Może ktoś pomoże  Tutaj skrypt: 

command /generuj:
        permission: "generuj.kod"
        permission message: &cNie masz uprawnien
        trigger:
                set {1} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
                set {2} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
                set {3} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
                set {4} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
                set {5} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
                set {6} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
                set {7} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
                set {8} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
                set {9} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
                set {kod} to "%{1}%%{2}%%{3}%%{4}%%{5}%%{6}%%{7}%%{8}%"
                send "&eKto pierwszy wpisze kod wygrywa! &6&l/kod <kod>&5&l: &5&l %{kod}%" to all players
               
command /kod [<TEXT>]:
        trigger:
                if arg contain "%{kod}%":
                        delete {kod}
                        execute console command "bc &6Gracz &a%player% &6%player% &6wykozystal kod!"
                        #broadcast "&e&l%player% uzyl kodu!"
                        send "&7Otrzymal &e&l1 stone!"
                else:
                        send "&eZle wpisales kod lub jest on juz wykorzystany"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

options:
    min: 30 #czas w minutach
variables:
    {decode.mozesz} = false
every {@min} minutes:
    set {1} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {2} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {3} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {4} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {5} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {6} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {7} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {8} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {9} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {kod} to "%{1}%%{2}%%{3}%%{4}%%{5}%%{6}%%{7}%%{8}%"
    send "&eKto pierwszy wpisze kod wygrywa! &6&l/kod <kod>&5&l: &5&l %{kod}%" to all players
               
command /kod [<TEXT>]:
        trigger:
                if arg contain "%{kod}%":
                        delete {kod}
                        execute console command "bc &6Gracz &a%player% &6%player% &6wykozystal kod!"
                        #broadcast "&e&l%player% uzyl kodu!"
                        add 1 stone to player #nagroda dla gracza po wpisaniu kodu
                        send "&7Otrzymal &e&l1 stone!"
                else:
                        send "&eZle wpisales kod lub jest on juz wykorzystany"

Edytowane przez SzlugPL
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.05.2020 o 13:15, SzlugPL napisał:

options:
    min: 30 #czas w minutach
variables:
    {decode.mozesz} = false
every {@min} minutes:
    set {1} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {2} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {3} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {4} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {5} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {6} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {7} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {8} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {9} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9
    set {kod} to "%{1}%%{2}%%{3}%%{4}%%{5}%%{6}%%{7}%%{8}%"
    send "&eKto pierwszy wpisze kod wygrywa! &6&l/kod <kod>&5&l: &5&l %{kod}%" to all players
               
command /kod [<TEXT>]:
        trigger:
                if arg contain "%{kod}%":
                        delete {kod}
                        execute console command "bc &6Gracz &a%player% &6%player% &6wykozystal kod!"
                        #broadcast "&e&l%player% uzyl kodu!"
                        add 1 stone to player #nagroda dla gracza po wpisaniu kodu
                        send "&7Otrzymal &e&l1 stone!"
                else:
                        send "&eZle wpisales kod lub jest on juz wykorzystany"

Dzięki! Najbardziej mi pomogłeś :) Można zamknąć

 

Edytowane przez Dex0x0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...