Restro Napisano 12 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2020 Hej :) Prowadzę serwer na 1.16.1 survival z dodatkami. Działa on na silniku Paper i wszystkie pliki ( bukkit.yml, spigot.yml, paper.yml ) zostały zoptymalizowane. Mapa została wyrenderowana na 10k kratek poprzez WorldBoardera. Praktycznie wszystkie pluginy są na wersje 1.16. Sprawdzałem reporty timingów - entity, render, mobs - główny problem. Chcę serwer utrzymać jak nabliżej vanilli, ale z tego co widzę nie da się chyba, że o czymś nie wiem. Mam na serwerze wprowadzone RandomTP - teleportuje w losowe miejsce na mapie do 2k kratek. Póki co serwer działa na maszynie z enderchesta - najlepszej, nie ma więcej opcji do wyboru: RAM - 16384 MB SSD - 20480 MB Limit procesora - 4 x 3.8 GHz Ja wiem, że te serwery nie są najlepsze i niedługo będę się musiał przerzucić na dedyka, ale wiecie co mogę zrobić aby serwer po prostu działał NORMALNIE? Bo dla mnie to nie jest normalne, że przy 20/30 graczach tps potrafi spaść do 10 przy takiej maszynie. Może się mylę, wiem że serwery od 1.13x w górę są bardziej wymagające niż 1.12. Za każdą sugestię, propozycję będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endrju Napisano 20 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Września 2020 Podaj raport z timingów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.