Skocz do zawartości

Optymalizacja serwera 1.16


Restro

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :) 

 

Prowadzę serwer na 1.16.1 survival z dodatkami. Działa on na silniku Paper i wszystkie pliki ( bukkit.yml, spigot.yml, paper.yml ) zostały zoptymalizowane. Mapa została wyrenderowana na 10k kratek poprzez WorldBoardera. 

Praktycznie wszystkie pluginy są na wersje 1.16. Sprawdzałem reporty timingów - entity, render, mobs - główny problem. Chcę serwer utrzymać jak nabliżej vanilli, ale z tego co widzę nie da się chyba, że o czymś nie wiem.

 

Mam na serwerze wprowadzone RandomTP - teleportuje w losowe miejsce na mapie do 2k kratek. 

Póki co serwer działa na maszynie z enderchesta - najlepszej, nie ma więcej opcji do wyboru:

RAM - 16384 MB

SSD - 20480 MB

Limit procesora - 4 x 3.8 GHz

Ja wiem, że te serwery nie są najlepsze i niedługo będę się musiał przerzucić na dedyka, ale wiecie co mogę zrobić aby serwer po prostu działał NORMALNIE? Bo dla mnie to nie jest normalne, że przy 20/30 graczach tps potrafi spaść do 10 przy takiej maszynie. Może się mylę, wiem że serwery od 1.13x w górę są bardziej wymagające niż 1.12.

 

Za każdą sugestię, propozycję będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...