Skocz do zawartości

Mapa


DeadMonster

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, DeadMonster napisał:

Cześć

Da się skopiować mapę do innego świata? :) 

Ale do świata czyli Nether lub End ? Czy na inny serwer ?

Jak do Netheru Endu to spróbuj //wand //copy //paste

Jak do innego serwera to wyciąg mapę na pulpit zrób kopię i przez FTP znowu wgraj.

 

Mogę REP+ ? :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Luki133q napisał:

Ale do świata czyli Nether lub End ? Czy na inny serwer ?

Jak do Netheru Endu to spróbuj //wand //copy //paste

Jak do innego serwera to wyciąg mapę na pulpit zrób kopię i przez FTP znowu wgraj.

 

Mogę REP+ ? :D 

@Luki133q Chodzi mi o to, że zrobiłem /warp tartak i ten świat z budowlą chce żeby był taki sam jak na /warp kopalnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, DeadMonster napisał:

@Luki133q @xN0MANDx w jaki sposób mam cały świat skopiować?, mi nie chodzi o samą budowlę.

Ty chcesz mieć 2 światy w 1 świecie ? Co ty ćpałeś ?

PS: Odkupie te zioło ;x

 

Jeżeli chcesz skopiować świat to po prostu przenieś pliki do innego folderu z innym światem, ale wtedy tamten świat przepadnie ;p Chyba że chunki nie zregenerowane w pewnym miejscu i bez zamiany plików które są, a współrzędne w innym świecie podobne nie istnieją w innym razie tylko zostaje skopiowanie fragmentu mapy za pomocą //copy //paste lub //schematic albo za pomocą programu mcedit.

Edytowane przez xN0MANDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, xN0MANDx napisał:

Ty chcesz mieć 2 światy w 1 świecie ? Co ty ćpałeś ?

PS: Odkupie te zioło ;x

 

Jeżeli chcesz skopiować świat to po prostu przenieś pliki do innego folderu z innym światem, ale wtedy tamten świat przepadnie ;p Chyba że chunki nie zregenerowane w pewnym miejscu i bez zamiany plików które są, a współrzędne w innym świecie podobne nie istnieją w innym razie tylko zostaje skopiowanie fragmentu mapy za pomocą //copy //paste lub //schematic albo za pomocą programu mcedit.

@xN0MANDx

Po 1 Zapytałem u góry "Czy da się skopiować mapę do innego świata", a Luki  mi pisze skopiuj budowle- Więc różnica między skopiowaniem świata a budowli różni się ;)

I zamiast wytykać mi błędu którego nie popełniłem zacznij czytać uważnie...

Po 2 Napisałem "Jak mam skopiować cały świat" ponieważ myślałem, że jestem jakiś nie douczony albo jemu się coś w tej głowie pokręciło :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, DeadMonster napisał:

@Luki133q @xN0MANDx w jaki sposób mam cały świat skopiować?, mi nie chodzi o samą budowlę.

Z tego wnioskuje że chciałeś 2 światy w 1 świecie nadal.

Odpisałem wcześniej wszystkie możliwości na górze bo napisałeś bez sensu o nie możliwym.

Pisałem o budowli (potem niżej to samo napisał luki)

O świecie też pisałem

O 2 światach w 1 świecie w innych chunkach powiedzmy mieszaninie nie stworzonej.  (Ale to chore xD)

Weś nadal nie kumam co ty chcesz zrobić skopiować świat czy budowle czy co. Bo piszesz że świat ale jednocześnie zaprzeczasz temu xD. Dobra nie ważne xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, xN0MANDx napisał:

Z tego wnioskuje że chciałeś 2 światy w 1 świecie nadal.

Odpisałem wcześniej wszystkie możliwości na górze bo napisałeś bez sensu o nie możliwym.

Pisałem o budowli (potem niżej to samo napisał luki)

O świecie też pisałem

O 2 światach w 1 świecie w innych chunkach powiedzmy mieszaninie nie stworzonej.  (Ale to chore xD)

Weś nadal nie kumam co ty chcesz zrobić skopiować świat czy budowle czy co. Bo piszesz że świat ale jednocześnie zaprzeczasz temu xD. Dobra nie ważne xD

Nawet nie chce mi się tego czytać

Bay!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja 1.

Renderujesz mapę do określonej ilości kratek, następnie serwer wyłączasz i kopiujesz folder "region" z mapy źródłowej do docelowej. Zachowa to cała zawartość mapy.

Opcja 2.

Wyłączasz serwer, kopiujesz plik level.dat i usuwasz folder region w mapie docelowej. Jeśli chcesz zachować budowle z oryginalnej - skopiuj folder "region".

Opcja 3.

Na włączonym serwerze wpisujesz /seed na mapie źródłowej i jeśli używasz Multiverse generujesz nową mapę komenda z parametrem seed: "/mv create <nazwa> NORMAL -s seed" Wygeneruje to czystą i podobną do oryginału mapę, jak w opcji 2 bez kopiowania folderu "region"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, gabixdev napisał:

Opcja 1.

Renderujesz mapę do określonej ilości kratek, następnie serwer wyłączasz i kopiujesz folder "region" z mapy źródłowej do docelowej. Zachowa to cała zawartość mapy.

Opcja 2.

Wyłączasz serwer, kopiujesz plik level.dat i usuwasz folder region w mapie docelowej. Jeśli chcesz zachować budowle z oryginalnej - skopiuj folder "region".

Opcja 3.

Na włączonym serwerze wpisujesz /seed na mapie źródłowej i jeśli używasz Multiverse generujesz nową mapę komenda z parametrem seed: "/mv create <nazwa> NORMAL -s seed" Wygeneruje to czystą i podobną do oryginału mapę, jak w opcji 2 bez kopiowania folderu "region"

Już dawno temat rozwiązany ale dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...