Skocz do zawartości

Restro

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Restro's Achievements

Nowy

Nowy (1/14)

0

Reputacja

  1. WorldGuard. Dodaj osoby / grypu do regionu które będą mogły niszczyć i tyle
  2. Hej :) Prowadzę serwer na 1.16.1 survival z dodatkami. Działa on na silniku Paper i wszystkie pliki ( bukkit.yml, spigot.yml, paper.yml ) zostały zoptymalizowane. Mapa została wyrenderowana na 10k kratek poprzez WorldBoardera. Praktycznie wszystkie pluginy są na wersje 1.16. Sprawdzałem reporty timingów - entity, render, mobs - główny problem. Chcę serwer utrzymać jak nabliżej vanilli, ale z tego co widzę nie da się chyba, że o czymś nie wiem. Mam na serwerze wprowadzone RandomTP - teleportuje w losowe miejsce na mapie do 2k kratek. Póki co serwer działa na maszynie z enderchesta - najlepszej, nie ma więcej opcji do wyboru: RAM - 16384 MB SSD - 20480 MB Limit procesora - 4 x 3.8 GHz Ja wiem, że te serwery nie są najlepsze i niedługo będę się musiał przerzucić na dedyka, ale wiecie co mogę zrobić aby serwer po prostu działał NORMALNIE? Bo dla mnie to nie jest normalne, że przy 20/30 graczach tps potrafi spaść do 10 przy takiej maszynie. Może się mylę, wiem że serwery od 1.13x w górę są bardziej wymagające niż 1.12. Za każdą sugestię, propozycję będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam!
  3. Restro

    Problem z authme

    LoginSecurity działa na 1.16 choć nie zaktualizowali jeszcze. https://www.spigotmc.org/resources/loginsecurity.19362/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...