AdryKOX2 Napisano 22 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2017 command /stoniarka: permission: stoniarka.nitro trigger: give 1 end stone named "&aStoniarka" to player on break: if event-block is stone: if block 1 down event-block is end stone: wait 0.1 second set event-block to stone if event-block is end stone: cancel event set event-block to air drop end stone named "&aStoniarka" at event-block on place: if event-block is end stone: set block 1 up event-block to stone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nropa Napisano 25 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Skrypt jest strasznie zbugowany. Moze by tak craftingi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepq_ Napisano 26 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Dodałbym zabezpieczenie przed endem, ktoś sobie zniszczy bloki z endu i ma stoniarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nropa Napisano 3 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Października 2017 @pepq_ raczej zbędne. Nie da się w skrypcie tego zrobić. Bo nawet jak będzie wymagalo nazwy to co wtedy jak wykopiesz tą stoniarke? Zbyt dużo kombinowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepq_ Napisano 6 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Października 2017 Da sie, ja nie widzę problemu w zabezpieczeniu tego w skrypcie sprawdzasz czy nazwa swiata to cos_nether i cancelujesz ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sixtro Napisano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Listopada 2018 @up tez sie da zrobic z variables :P to moj przyklad stoniarek z arivi, ale nw czy bedzie dobrze dzialac jeszcze nie testowalem XD on place: if {skstone::%event-block%} is false: if player's tool is end stone named "&5Generator stona": set {skstone::%event-block%} to true send "&8» &7Postawiles stoniarke!" set block 1 up event-block to stone set block 2 up event-block to stone on break: if event-block is end stone: if {skstone::%event-block%} is true: set {stwyp} to true if player can hold 1 end stone named "&5Generator stona": give 1 end stone named "&5Generator stona" to player else: drop 1 end stone named "&5Generator stona" at event-block if event-block is stone: if block 1 down {skstone::%event-block%} is true: wait 0.5 second set block to stone if event-block is stone: if block 2 down {skstone::%event-block%} is true: wait 0.5 second set block to stone on item spawn of end stone: if {stwyp} is true: cancel event set {stwyp} to false Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.