kot1618 Napisano 18 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2018 Witam, próbuje zrobić skrypt na strzelanie w loop-player na razie mam cos takiego, ale nie działa: shoot a snowball from player in direction of loop-player dobrze wybiera loop-player i nie ma w konsoli żadnego błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek503 Napisano 18 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2018 Wytłumaczę dokładniej oco chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kot1618 Napisano 18 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca 2018 8 godzin temu, radek503 napisał: Wytłumaczę dokładniej oco chodzi żeby blok strzelał do loop-player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xN0MANDx Napisano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2018 skoro blok to czemu wpisałeś from player ? (i jaki event) Przed blokiem zalecam postawić punkt lokalizacyjny {loc::1} i w tym punkcie kreować pocisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kot1618 Napisano 19 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2018 (edytowane) 8 godzin temu, xN0MANDx napisał: skoro blok to czemu wpisałeś from player ? (i jaki event) Przed blokiem zalecam postawić punkt lokalizacyjny {loc::1} i w tym punkcie kreować pocisk. on place: if player's tool is stone: if player have permission "ll.wlasc": set {wieza1578.%event-block%} to true set {wiezaloc.%event-block%} to location of event-block every 1 second: loop all blocks: if {wieza1578.%loop-block%} is true:#nie wiem czemu mi {wieza1578.%loop-block%} = none broadcast "2" loop all players: if loop-player have permission "ll.wlasc": send "%{wiezaloc.%loop-block%}% %loop-player%" to loop-player shoot a snowball from {wiezaloc.%loop-block%} in direction of loop-player on break: if {wieza.%event-block%} is true: send "%{wieza1578.%event-block%}%" #tu {wieza1578.%event-block%} = true send "c" Edytowane 19 Marca 2018 przez kot1618 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xN0MANDx Napisano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2018 3 godziny temu, kot1618 napisał: on place: if player's tool is stone: if player have permission "ll.wlasc": set {wieza1578.%event-block%} to true set {wiezaloc.%event-block%} to location of event-block every 1 second: loop all blocks: if {wieza1578.%loop-block%} is true:#nie wiem czemu mi {wieza1578.%loop-block%} = none broadcast "2" loop all players: if loop-player have permission "ll.wlasc": send "%{wiezaloc.%loop-block%}% %loop-player%" to loop-player shoot a snowball from {wiezaloc.%loop-block%} in direction of loop-player on break: if {wieza.%event-block%} is true: send "%{wieza1578.%event-block%}%" #tu {wieza1578.%event-block%} = true send "c" TU MASZ POPRAWIONY KOD W LINKU: Aby zobaczyć link musisz się zalogować. Zazwyczaj były problemy aby z bloku/powietrza w kierunku "direction" wystrzeliwało obiekt, ale możesz próbować się pobawić - może zadziała. ~ Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kot1618 Napisano 24 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2018 Dnia 20.03.2018 o 00:32, xN0MANDx napisał: TU MASZ POPRAWIONY KOD W LINKU: Aby zobaczyć link musisz się zalogować. Zazwyczaj były problemy aby z bloku/powietrza w kierunku "direction" wystrzeliwało obiekt, ale możesz próbować się pobawić - może zadziała. ~ Pozdro A co zmieniłeś, bo ja mam problem że {wieza1578.%loop-block%} = none, a {wieza1578.%event-block%} = true Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xN0MANDx Napisano 25 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Marca 2018 (edytowane) 23 godziny temu, kot1618 napisał: A co zmieniłeś, bo ja mam problem że {wieza1578.%loop-block%} = none, a {wieza1578.%event-block%} = true skoro jest none to nie ustawiasz zmiennej a tak w ogóle - loop all blocks - Chcesz żeby skrypt ci zapętlił miliardy bloków ? Zapisz zapisane bloki do zmiennej/yml i z nich odczytuj zamiast z całego świata (crash, error, bugi itp). PS: Ten kod nie wygląda jak kod ponieważ są zmienne których nawet nie ustawiasz a potem dajesz sprawdzanie czy zmienna ktorej nie ustawiales nigdy, czy ma funkcję "true" Edytowane 25 Marca 2018 przez xN0MANDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kot1618 Napisano 26 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 Dnia 25.03.2018 o 11:23, xN0MANDx napisał: skoro jest none to nie ustawiasz zmiennej a tak w ogóle - loop all blocks - Chcesz żeby skrypt ci zapętlił miliardy bloków ? Zapisz zapisane bloki do zmiennej/yml i z nich odczytuj zamiast z całego świata (crash, error, bugi itp). PS: Ten kod nie wygląda jak kod ponieważ są zmienne których nawet nie ustawiasz a potem dajesz sprawdzanie czy zmienna ktorej nie ustawiales nigdy, czy ma funkcję "true" on place: if player's tool is stone: if player have permission "ll.wlasc": set {wieza1578.%event-block%} to true Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.