Aron Napisano 30 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 package me.Kssari.Testulecz; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class Main extends JavaPlugin { public void onEnable(){ System.out.print("test"); } @Override public void onCommand(CommandSender sender, Command cmd,String label, String[] args) { if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("ulecz")) sender.sendMessage("§4Zostales uleczony"); if(sender instanceof Player){ Player gracz = (Player) sender; gracz.setHealthScale(20); return; } } } name: ulecz version: 1.0 main: me.Kssari.Testulecz commands: ulecz: description: Ulecz sie! Gdzie błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamiiQ Napisano 30 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 (edytowane) Pobierz komendę w onEnable. Edytowane 30 Kwietnia 2018 przez KamiiQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepq_ Napisano 1 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Maja 2018 Użyj samego setHealth() oraz jak dalej nie działa dodaj sobie po każdym if'ie zeby wyslalo wiadomosc do gracza i sprawdzisz w ktorym momencie sie zatrzymuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.