oskiandali Napisano 4 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2018 variables: {c.sejf.%player%} = 0 on rightclick on diamond block: if player's tool is clock named "&cBomba": if {c.sejf.%player%} is less than 1: send "&ePoczekaj na eksplozje" to player set {c.sejf.%player%} to 300 wait 5 second send "&cPolicja zostala powiadomiona!" to player wait 1 second set {napad.bank} to 1 wait 10 second create fake explosion at player send "&eSejf zostal otworzony!" to player execute console command "eco give %player% 10000" remove 1 clock named "&cBomba" from player else: send "&eBank zostal juz przez ciebie obrabowany wroc za 5 min" else: send "&eMusisz posiadac bombe" every 1 second: loop all players: if {c.sejf.%loop-player%} is bigger than 0: remove 1 from {c.sejf.%loop-player%} on rightclick on iron door: if player's tool is blaze rod named "&cwytrych": send "&eTrwa otwieranie drzwi" wait 2 second send "&eOtworzyles Drzwi" remove 1 blaze rod named "&cwytrych" from player set block to air wait 5 second set block to iron door:1 command /pracapolicjant <text>: trigger: if arg 1 is "daj": set {police.%player%} to 1 if arg 1 is "usun": set {police.%player%} to 0 every 1 second: if {napad.bank} is 1: loop all players: if {police.%loop-player%} is 1: send "&eNapad na bank!" to loop-player set {napad.bank} to 0 command /reset: trigger: loop all players: set {c.sejf.%loop-player%} to 0 To jest moj pierwszy skrypt mam nadzieje ze sie spodoba! licze na like 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gabi145 Napisano 7 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Jak na twój pierwszy skrypt , jest fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OneZay123 Napisano 16 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 pierwszy? jak na pierwszy to jest nie samowity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.