Skocz do zawartości

Instalacja własnego silnika(forge) na hostingu enderchest.pl


Endrju

Rekomendowane odpowiedzi

Wstęp

W tym poradniku przedstawię Ci w jaki sposób wgrać własny silnik na serwer z hostingu enderchest.pl. Zrobię to na przykładzie silnika forge, silnik ten pozwala na instalację modyfikacji. W tym celu musisz posiadać serwer z pakietu professional, ponieważ inne pakiety nie posiadają możliwości instalacji własnego silnika.

 

Pozyskanie silnika

W pierwszej kolejności musisz pobrać silnik na swój komputer. W tym celu wejdź na Aby zobaczyć link musisz się zalogować.  i wybierz z listy wersji po lewej stronie, interesującą Cię wersję minecrafta na której chcesz postawić serwer. Następnie kliknij w Installer w celu jego pobrania. Po pobraniu pliku zalecam umieścić go w jakimś katalogu. Następnie uruchom pobrany plik zaznacz Install server i wybierz lokalizację stworzonego wcześniej katalogu klikając w trzy kropki. Po kliknięciu w OK zostaną pobrane 2 pliki, oraz katalog z bibliotekami.

 

Wgranie i włączenie silnika

To właśnie wyżej wspomniane pliki, oraz katalog musisz wgrać na swój serwer. Aby niczego nie pomylić zalecam usunąć plik tekstowy z rozszerzeniem .log, oraz plik jar który pobrałeś z internetu, w jego nazwie znajduje się słowo installer. Gdy masz już wszystkie pliki musisz je wgrać na swój serwer, do jego katalogu głównego. Najlepiej przeinstalować wcześniej serwer, lub po prostu usunąć wszystkie jego pliki. Gdy wszystkie pliki znajdują się na Twoim serwerze, musisz skopiować pełną nazwę pliku jar, tego z "universal". W moim przypadku jest to forge-1.12.2-14.23.5.2844-universal.jar, u Ciebie cyfry mogą się nieco różnić. Teraz w panelu serwera przejdź do zakładki start, stop restart i przejdź do komenda startowa. Jeśli nic tutaj nie zmieniałeś, to w komendzie startowej będziesz miał coś takiego jak mc.jar, pozostaje Ci jedynie zmienić mc.jar na wcześniej skopiowaną nazwę i kliknąć w zapisz. Jeśli kiedyś edytowałeś komendę startową to najlepiej kliknij w reset.

To wszystko, teraz wystarczy, że uruchomisz swój serwer.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

co zrobic jak wyskakuje taki blad

at java.base/jdk.internal.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:62)

at java.base/jdk.internal.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)

at java.base/java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:564)

at net.minecraftforge.fml.relauncher.ServerLaunchWrapper.run(ServerLaunchWrapper.java:62)

at net.minecraftforge.fml.relauncher.ServerLaunchWrapper.main(ServerLaunchWrapper.java:31)

Caused by: java.lang.ClassCastException: java.base/jdk.internal.loader.ClassLoaders$AppClassLoader cannot be cast to java.base/java.net.URLClassLoader

at net.minecraft.launchwrapper.Launch.<init>(Launch.java:34)

at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące później...

Witam. Dzięki Endrju za tip jak wgrać własny silnik w tym przypadku forge na enderchest.pl i zakończyło się to sukcesem. Ostatnio chciałem z kolegą zagrać we dwóch (on na VR ja bez za pomocą Vivecraft_Spigot ...). Niestety pod uruchamianiu pliku .jar nic się nie dzieje więc nie jestem w stanie go dalej zainstalować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

ok

 

Coś takiego mi się stało:

at java.base/jdk.internal.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:62)

at java.base/jdk.internal.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)

at java.base/java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:567)

at net.minecraftforge.fml.relauncher.ServerLaunchWrapper.run(ServerLaunchWrapper.java:70)

at net.minecraftforge.fml.relauncher.ServerLaunchWrapper.main(ServerLaunchWrapper.java:34)

Caused by: java.lang.ClassCastException: class jdk.internal.loader.ClassLoaders$AppClassLoader cannot be cast to class java.net.URLClassLoader (jdk.internal.loader.ClassLoaders$AppClassLoader and java.net.URLClassLoader are in module java.base of loader 'bootstrap')

at net.minecraft.launchwrapper.Launch.<init>(Launch.java:34)

at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Dnia 3.09.2019 o 00:02, Endrju napisał:

Wstęp

W tym poradniku przedstawię Ci w jaki sposób wgrać własny silnik na serwer z hostingu enderchest.pl. Zrobię to na przykładzie silnika forge, silnik ten pozwala na instalację modyfikacji. W tym celu musisz posiadać serwer z pakietu professional, ponieważ inne pakiety nie posiadają możliwości instalacji własnego silnika.

 

Pozyskanie silnika

W pierwszej kolejności musisz pobrać silnik na swój komputer. W tym celu wejdź na Aby zobaczyć link musisz się zalogować.  i wybierz z listy wersji po lewej stronie, interesującą Cię wersję minecrafta na której chcesz postawić serwer. Następnie kliknij w Installer w celu jego pobrania. Po pobraniu pliku zalecam umieścić go w jakimś katalogu. Następnie uruchom pobrany plik zaznacz Install server i wybierz lokalizację stworzonego wcześniej katalogu klikając w trzy kropki. Po kliknięciu w OK zostaną pobrane 2 pliki, oraz katalog z bibliotekami.

 

Wgranie i włączenie silnika

To właśnie wyżej wspomniane pliki, oraz katalog musisz wgrać na swój serwer. Aby niczego nie pomylić zalecam usunąć plik tekstowy z rozszerzeniem .log, oraz plik jar który pobrałeś z internetu, w jego nazwie znajduje się słowo installer. Gdy masz już wszystkie pliki musisz je wgrać na swój serwer, do jego katalogu głównego. Najlepiej przeinstalować wcześniej serwer, lub po prostu usunąć wszystkie jego pliki. Gdy wszystkie pliki znajdują się na Twoim serwerze, musisz skopiować pełną nazwę pliku jar, tego z "universal". W moim przypadku jest to forge-1.12.2-14.23.5.2844-universal.jar, u Ciebie cyfry mogą się nieco różnić. Teraz w panelu serwera przejdź do zakładki start, stop restart i przejdź do komenda startowa. Jeśli nic tutaj nie zmieniałeś, to w komendzie startowej będziesz miał coś takiego jak mc.jar, pozostaje Ci jedynie zmienić mc.jar na wcześniej skopiowaną nazwę i kliknąć w zapisz. Jeśli kiedyś edytowałeś komendę startową to najlepiej kliknij w reset.

To wszystko, teraz wystarczy, że uruchomisz swój serwer.

 

proszę pomóż mi, gdy wypakowuję forge do jakiegoś folderu nie tworzy mi się plik z domeną "universal"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...